/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 10...igen.
Fra : Mosebaek
Vist : 293 gange
200 point
Dato : 07-02-17 19:31

Win 10 og jeg, er efterhånden rimeligt gode venner.

Men en ting jeg savner, er "Egenskaber" på proceslinjen. Den er jo på både XP og 7`eren.

Er den faldet ud på min version, eller er den ikke længere indbygget i Win 10???

M.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-02-17 19:34

"Egenskaber" for hvad?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-02-17 21:31

Kandu kører igen ad H.. til.
Citat
"Egenskaber" for hvad?

"Egenskaber for Proceslinje og menuen start". Vises når der højreklikkes på proceslinje

Men ved nærmere eftersyn, er den der vist alligevel. Står bare lidt anderledes.(Meget pinligt).

Kan jeg snige mig til at komme med en "tillægsspørgsmål"??

Prøver: Jeg bruger meget WordPad.rtf, som en hurtig "huskeseddel". Gemmer bl.a. links, som jeg vil se senere.

Problemet er, den kun vil stå i A4 "mode". (Udskrivning). Jeg vil have den til at fylde hele skærmen. Det gør jeg ved at åbne Sideopsætning, og sætte den på A2.

Men næste gang jeg åbner, står den igen på A4. Kan den mon "låses på A2 ??

M.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-02-17 21:32

Hvis du højre klikker på den skal du vælge "Indstillinger", der kan du stort set det samme som i XP og 7.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 200 point
Dato : 07-02-17 22:22

Mht. til dit "tillægsspørgsmål", så skal sidestørrelsen indstilles i den "printer" du ser udskriften igennem.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-02-17 23:39

Citat
Kandu kører igen ad H.. til.

NU igen - det virkede godt et par dage og tilbage til OLDTIDEN

Kommentar
Fra : poten

Dato : 08-02-17 00:19

I stedet for kan du bruge Sticky Notes som er en slags Post Its på skærmen...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-02-17 02:12

Citat
I stedet for kan du bruge Sticky Notes som er en slags Post Its på skærmen...

Så ligner skærmen/ under ´ruden´ jo et ? gammelt køleskab med magneter på.... men du syntes altså at kandu virker 110% - trods andres klager over en ´dødsejler´ side

Selv bruger jeg:
http://www.comfort-software.com/clipboard-manager.html
Citat
Der kan ikke oprettes forbindelse til dette website

Forbindelsen blev nulstillet.
Prøv at:
Kontrollere forbindelsen
Kontrollere din proxy og din firewall
Køre Windows Netværksdiagnosticering
ERR_CONNECTION_RESET

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-02-17 02:16

KONTAKT.......... nope prøv og prøv igen..
Havde det været Aliens? tror jeg de tog tilbage til Fastnet telefoner/SMS tiderne - ikke (kandu)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-02-17 14:31

Jeg bruger også: Sticky Notes ...det minder mig om de 'gamle' POST-IT.

Før kunne man få en gratis lign. app fra 3M ..men nu om dage?

http://solutions.3mdanmark.dk/wps/portal/3M/da_DK/PostIt-EU-Global_DADK/PostIt/Produkter/Produktkatalog/~?N=4327+3294529169

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-02-17 23:34

Tak for svaret Bille1948. Det vil jeg så gøre med printer.

M.