/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Abp
Fra : jensviggo
Vist : 280 gange
100 point
Dato : 06-02-17 05:05

Jeg har hermed tilladt reklamer på kandu.dk
Den bliver ved og ved selv om jeg har trykket på den blå bjælke.
Dette er skrevet fra min telefon

Kommentar
Fra : poten

Dato : 06-02-17 07:21

Bliver ved med hvad?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 06-02-17 07:23

OK, jeg tror du mener det er bjælken der bliver ved med at komme...

Så skal du gå ind i din AdBlock og ændre din indstilling der...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-02-17 07:46

Jeg har slået Adblock plus fra på Kandu, der vises derefter en ramme hvor der står reklame i toppen, men ingen reklame.
Jeg har så et kraftigt antivirusprogram,købt da jeg ikke er nærig, men det stopper også flere reklamer, nok grundet af mange indeholder malware, Kandu og mange andre sider som har reklamer inde kan have denne:
----Vi har fundet trusler på din PC, klik her for at få renset----

Og så beder man at få problemer

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 06-02-17 12:36

Blander du noget sammen som ikke har noget med hinanden at gøre?
Hvordan tillader du reklamer på Kandu når du bruger til telefon?
Hvad er det for en bjælke du trykker på?

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 20-03-17 06:43

Tak for svaret o.v.n..