/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Slukke kameralyde på LG G4
Fra : Lincoln1242
Vist : 165 gange
100 point
Dato : 02-02-17 21:25

Jeg har netop købt en LG G4 som afløser for min G3.

På min G3 kunne jeg godt slå den r*virriterende "lukkelyd" for kameraet fra, men det er tilsyneladende IKKE muligt på G4. Nogle siger at det er "mit land, der har love om at mit kamera SKAL sige lyder, når jeg tager billeder". Aldrig har jeg hørt noget så tåbeligt. I det hele taget er det tåbeligt at sætte lyd på en teknologi, som man endelig har gjort digital. Det svarer til at sætte lyden af en gammel diesel-hakker på en Tesla!

Jeg har så fundet denne hjemmeside. Der beskrives det at man skal ind og slette nogle lydfiler for at slippe af med lydene. Problemet er bare, at de ikke skriver HVOR man skal gøre det. Hvis jeg tilslutter telefonen til PCen og søger efter filerne, så bliver de ikke fundet.

Nogen, der ved hvor jeg finder filerne, og udrydder dem, så jeg er fri for de irriterende lyde!?

Kommentar
Fra : Lincoln1242

Dato : 02-02-17 21:32
Kommentar
Fra : Lincoln1242

Dato : 03-02-17 01:19

Jeg har nu fundet af at det vitterlig er ULOVLIGT i USA ikke at have kameralukkelyd på sin mobiltelefon!!! Det står dog folk frit for at købe et automatvåben, og gå amok i den nærmeste børnehave – bare der ikke er lukkelyd på deres mobiltelefon…!

Og da LG er amerikansk, så må jeg desværre nok sande at deres sygelige lovgivning også rækker ud over deres grænser…

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 03-02-17 07:01

Du kan læse svaret på dit spørgsmål
på Computerworld under dit kaldenavn TTA

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-17 10:21

Fra dit eget link.................sæt den på lydløs.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-02-17 18:47

Citat
.sæt den på lydløs.

Sikkert ikke telefonen, men i kameraets indstillinger.

Kommentar
Fra : Lincoln1242

Dato : 06-02-17 22:36

Jeg har fået svar fra LG Support - det kan ikke lade sig gøre at fjerne lukkelyden. Medmindre man sætter telefonen på lydløs.... hver gang man vil tage et billede!

Annuller spørgsmålet
Fra : Lincoln1242

Dato : 06-02-17 22:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål