/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Brænderprogram
Fra : Sandvad261
Vist : 257 gange
50 point
Dato : 01-02-17 09:26

Brænderprogram til MAC alså et program der selv laver musikfilen om til det der nu bruges på en musik CD hvilket program skal man stræbe efter, det behøver ikke være gratis, men heller ikke koste en hel bondegård.
Hej

Accepteret svar
Fra : vic200

Modtaget 50 point
Dato : 01-02-17 13:49

Jeg har gennem flere år brugt det program der hedder "toast titanium".

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 01-02-17 21:35

Til vic200
Hej jeg har gjort som du skrev, jeg har sat en mindre formue i TOST TITANIUM ver 15, Men den vil ikke køre den gør min MAC sløv, jeg har naturligvis fået opdate udgaven til mit styresystem " Sierra "
Hvad gør man så gode råd er dyre
Hej

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-02-17 22:31

Jeg har ikke min imac tændt lige nu, men mac har selv en brænder med. Prøv under iDvd ..... eller hedder det ikke sådan mere? Hvad med iMovie ? Ligger brænderprogrammet ikke der?
Ingelein

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 08-02-17 17:42

Ingelein
Jo da der ligger et brænderprogram indbygget i styresystemet, problemet med det, det er at hvis du vil lave dig en musik CD til bilen, og du på HDen har din musik liggende som en eks. mp3 fil, så skal programmet jo lave den film om og brænde den ned på cd skiven det kan dette program ikke men det er ikke noget problem for " TOAST " hvis det alså ville køre .
Hej

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 23-02-17 14:42

Tak for svaret vic200.
Tak for ideen med det brænderprogram, det vil bare ikke køre på SIERRA, men jeg har så løst problemet med at lægge 2 styresystemer ind, så på den måde kan jeg så også bruge nogle af mine andre ældre programmer.
Hej