/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Ældrecheck
Fra : omahexen
Vist : 374 gange
200 point
Dato : 30-01-17 20:15

Jeg ved ikke,hvad det er for nogle papnæser der sidder på deres flade i "Udbetaling Danmark"vi får begge ældrecheck,og til vores store overraskelse,var den væsentlig lavere end normalt,vi kontaktede "Ældresagen"som fik forbindelse ti U.D.,det viste sig,at de havde lavet en grov regnefejl,men vi kunne få de manglende beløb udbetalt i januar 2018.Kan de tillade sig det,det er trods alt vores penge ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-01-17 08:09

Nej, det lyder forkert. Ring selv til UD tlf. 70 11 12 13. De er hjælpsomme og ganske flinke.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-01-17 08:49

POLITIKERNE !!

Minder mig om at jeg har en enorm bums, mørkbeige med rød top på den ene balle som venter på et let truk
Hold jer væk fra skudlinien de næste par timer

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-01-17 11:30

Nej det kan de ikke tillade sig, men I får da en, ganske vist, lavere ældre check,
vi, min samleverske, der ikke har anden indtægt en sin folkepension
og jeg, der har sparet lidt op, får ingenting.

Hvad er kriterierne for at nogle, der har brugt rub og stup, får ældre check,
og andre, der har været mådeholdne hele livet, ikke får?

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 200 point
Dato : 31-01-17 14:10

Læs nyheder en uge tilbage.

ATP som har fået UdbetalingDanmark for få år siden har anlagt sag mod KMD (Kommunedata) for dårlig IT
Nok der hunden ligger begravet.

Men borgerneskal alene betale for samtlige IT-fejl der sker, hver nat ankommer der i dybeste hemmelig en 40-fods ontainer med håndsæbe til Christiansborg og alle statslige kontorer, de vasker hænder og kigger på egen lønkonto og pension med store flabede grin, intet andet.

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 01-02-17 09:20

Tak for svaret LuffeA.