/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Win Paints
Fra : svendgiversen
Vist : 281 gange
100 point
Dato : 12-01-17 19:43

Jeg husker den flotte grønne mark i en af de første Windows,
og tilfældigvis lykkedes det mig at køre der forbi, i Californien,
men da var græs bakken erstattet af en rapsmark.

Nu ser jeg helt andre og endnu mere fantastiske billeder i Win 10.
jeg har rost dem flere gange, men hvordan får jeg kopier?

Jeg har forgæves prøvet at trykke på Print Scrn

Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-01-17 19:51

i gamle dage kunne den slags billeder og templates hentes direkte fra microsoft, så prøv der.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-01-17 19:56

https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=free+print+screen+program
Citat
Jeg har forgæves prøvet at trykke på Print Scrn

Har du også åbnet et Win program for at sætte billedet ind = H klik og indsæt

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-01-17 20:25

Jeg bruger dette program, gemmer alt hvad jeg kopierer:
http://www.comfort-software.com/clipboard-manager.html

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-01-17 20:30
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-01-17 20:45

Fine råd, men er det lykkedes at printe bare én side af de smukke win 10 phothos?

Hvis det er lykkedes så Hvordan??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-17 22:10

Der findes noget nyt i win 7 8 10 som hedder klippeværktøj og det er lige til at hente.

Win 8.1 klik på luppen oppe til højre og skriv klippeværktøj
højreklik så på klippeværktøj og vælg tilføj startmenu eller endnu bedre tilføj processlinjen.
Det kan gemmes på skrivebordet som en billedefil eller åbnes i Paint

Den grønne mark hører til windows XP

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-01-17 23:16
Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 12-01-17 23:20
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-17 01:08

De billeder som er i Windows 10 er gemt i en mappe inde i Windows stien er:
C:\Windows\Web der er billederne til låseskærm, startskærm og skrivebordsbaggrund gemt

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-01-17 09:43

Tak for svaret mig-selv.