/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
forklaring på dette
Fra : kivi
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 12-01-17 10:50

hvad vil dette sige " programmet kan kun køre i konteksten for en appbeholder "

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-01-17 11:09

Hvilket program??????

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 12-01-17 11:10

forza horizon

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-01-17 11:17

Så vidt jeg forstår på denne side https://forzamotorsport.net/en-us/
er det et X-Box spil som kræver en 'HUB', til Windows 10 som kan downloades gratis.

Citat
Forza Hub for Windows 10
If you’re looking for the latest Forza fix but aren’t near your Xbox One, have no fear! Forza Hub – the official Forza app that’s been used by millions of fans on Xbox One – is now available for Windows 10 PCs. Available via the Windows 10 store at no additional charge!

Download for free!

Jeg går ud fra du prøver at installere det på en Windows maskine.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-01-17 11:18

Eller er det PC udgaven du har købt/downloaded?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 12-01-17 11:30

ja det er hvor henter jeg den hub , det er spil mit barnebarn jeg har aldrig hentet på denne måde

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-01-17 15:14

Du burde kunne hete hubben her: https://www.microsoft.com/store/apps/9NBLGGH2FMVX

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 12-01-17 17:04

jeg har fundet den men synes ikke jeg kan indstallere

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-01-17 18:05

Så må jeg desværre melde pas! Jeg vil mene hvis du har købt programmet i Windows Store og er sikker på at du har købt PC udgaven, så burde det virke.

Kig på dette link nederst på siden, der er åbenbart flere der mener at der er for mange problemer med spillet: https://www.microsoft.com/da-dk/store/p/forza-horizon-3-standard-edition/9nblggh4x6t9

Log på Microsoft Store med dit Microsoft konto login, og se om du kan finde nogen henvisning til deres hjælpe funktion.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-01-17 18:07
Kommentar
Fra : kivi

Dato : 12-01-17 19:08

brassovitski har fået det til at virke fandt ud af at opdatere driverne

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 12-01-17 19:16

Super! Så mangler du bare at acceptere svaret her og lukke spørgsmålet.
God fornøjelse med spillet.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 12-01-17 20:34

Tak for svaret Brassovitski.