/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Overførsel fra DVD
Fra : omahexen
Vist : 187 gange
100 point
Dato : 10-01-17 08:58

Jeg var nok lidt for hurtig med at godkende mit spørgsmål.Altså,det drejer sig om fotos,som jeg har modtaget pr.mail,nu har jeg så overført dem til en DVD,når jeg så går ind på "billeder"vises på computeren ganske vidst listen med billederne,men jeg kan ikke åbne dem,jeg har prøvet med WMP,men der vises kun en række røde kryds,så hvad gør jeg nu ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-01-17 09:02

Er det overhovedet billederne du har overført.

Hvordan passerfilstørrelserne med billederne?

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 10-01-17 09:15

Det drejer sig om fotos af huset,der står ud for hvert nummer,hvad fotoet indeholder.Hvordan filstørrelsen passer med billederne ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-01-17 09:17

Hvad ligger filstørrelse på på DVD?

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 10-01-17 09:20

Undskyld jeg spørger,mener du,hvad der står på Dvd,en ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-01-17 09:21

Ja hvad er filstr. Typisk på filerne på skiven?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 10-01-17 10:17

Højreklik på et af de billeder du ikke kan åbne og vælg egenskaber.
Et af mine billeder fylder 2,64 som er meget normalt. (Hvis det ikke er reduceret under transport.)
http://peecee.dk/upload/view/464288

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-01-17 16:02

Citat
modtaget pr.mail

Har du dem på din pc? ellers har du helt sikkert ´bare´ brændt genveje over på din dvd

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 10-01-17 19:56

Tak for svaret Eyvind.