/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Overførsel
Fra : omahexen
Vist : 195 gange
200 point
Dato : 04-01-17 08:45

Jeg har 28 fotos,som jeg vil overføre til en DVD,skal jeg overføre hvert enkelt,eller kan jeg bruge det felt,hvor der står "Macosx",har prøvet,at bruge feltet,hvor der står"send til"men kun et foto blev overført til DVD,som er en DVD +R double layer,hvad det så end betyder.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 04-01-17 09:08

markér alle de ønskede (vhj.a ctrl) og højreklik så på et af dem og vælg send til

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 07-01-17 08:58

Når jeg trykker på ctrl sker der ikke noget,jeg mente,at man kunne flytte alle billederne over på en liste,og derefter på "brænd"

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-01-17 12:12

Nej, det er først når du klikker på næste (det sidste) billede, du ser markeringen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-01-17 16:31

Citat
Når jeg trykker på ctrl sker der ikke noget
Du skal trykke på Ctrl + A samtidig for at markere alle filer i en mappe, derefter kan du højreklikke på en af filerne og sende til brænderen.
Du kan også bruge et program til at brænde måske er det nemmere Windows Media player er indbygget og kan bruges til at brænde billeder, musik eller videoer, der kan også hentes et gratis brænderprogram, men du kan sagtens bruge funktionen med at højreklikke og Send til