/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
E-megasport.de
Fra : return
Vist : 322 gange
100 point
Dato : 20-12-16 19:35

Hej nogen der kender e-megasport.de et sted hvor men bla kan købe løbe sko men lige det med at betale forud inden de afsender. Lyder lidt underligt men er der mon nogen der ved om firmaet er ok eller ej

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-12-16 19:39

Kender dem ikke, men det er langt fra unormalt at du betaler med f.eks. dit Visa-Dankort, og pengene trækkes først, når de sender varen.

Det er helt normalt.

Kommentar
Fra : return

Dato : 20-12-16 20:10

Nu er det sådan at pengene allerede trækkes inden de overhovedet har afsendt varen derfor mit spørgsmål

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-12-16 20:17

Firmaet er ok, imorgen får du sikkert en mail på, at ordren er afsendt.

Hvornår bestilte du?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-12-16 20:29

Køber man sko uden at prøve dem?!??!? Ikke mig!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-12-16 20:37

Hvor man bl.a kan købe løbesko
De handler med andet https://e-megasport.de/eng_m_CLOTHING_MENS-334.html

Og ja, jeg køber sko uden at prøve dem

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-12-16 20:48

Oki, sådan er vi så forskellige. Synes der er drabelig forskel på størrelsesangivelserne og f. eks. i Nïke skal jeg have større sko end i andre mærker. En t-shirt eller en skjorte er jeg ligeglad med, men sko og bukser vil jeg sgu gerne prøve. Noget der har med mit bevægelsesapparat at gøre køber JEG simpelthen ikke uprøvet. Lidt ligesom et instrument - jeg SKAL prøve det først.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 20-12-16 21:21

Jeg er enig med 3773. Sko skal prøves, før de bliver købt.

Men, der er jo mange, der går i en forretning og prøver skoene for så at bestille dem på nettet til en billigere pris.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-12-16 21:24

return, jeg kender ikke reglerne for at handle på nettet i "de", men i Danmark er det ikke lovligt at trække beløbet før varen er sendt.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 21-12-16 11:53

Tak for svaret ans.