/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Ændreing af nyheds system
Fra : xixworld
Vist : 664 gange
150 point
Dato : 25-06-03 22:57

Jeg har et nyheds system jeg har hentet fra nette. Det er lige det system jeg skal bruge til min hjemmeside. Der er bare et lille problem, at der kun er opret nyhed. Jeg kunne godt tænke mig hvis det der var en vil lave det om så der også var slet og måske rette, men ikke et most. I kan bare smide en email så sender jeg koderne til jer. På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 160 point
Dato : 25-06-03 23:32

jti@quattro-it.dk

Kommentar
Fra : xixworld

Dato : 25-06-03 23:46

JensT <<<>>>> er sendt

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 26-06-03 04:05

Mit svar til dig er:
Brug denne tabel editor: http://www.codeproject.com/asp/ute.asp
mvh
Jens

Godkendelse af svar
Fra : xixworld

Dato : 09-08-03 13:43

Tak for svaret JensT.