/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Benzin automater
Fra : mig-selv
Vist : 256 gange
50 point
Dato : 10-12-16 21:00

Har tit undret mig over hvad der sker hvis man tanker mindre end der er lagt i seddelautomaten.
Ved OK får man vist en en ´seddel´ man kan bruge i deres forretning = brugsen. men hvad med alle de andre tank stationer.

Accepteret svar
Fra : omahexen

Modtaget 50 point
Dato : 11-12-16 09:19

Jeg har været udsat for det samme på en Jet tankstation,der bliver der udskrevet en bon,som man så skal indsende,og så får man det overskydende sat ind på bankkontoen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-12-16 20:18

Værre, jeg skulle tisse syd for vejle, før var det gratis, nu kostede det 5 kroner,
næste gang finder jeg et træ.

Men jeg fik halvdelen tilbage på en bon, som kun kunne bruges
i butikken bagved, hvor alt kostede over ti kroner...

Nyt bondefangeri, men selv tanker vi kun på kort, til prisen.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 14-12-16 11:53

Til Svendgiversen.

Dine tisserettigheder: Hvor må jeg tisse? | Samvirke.dk

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 14-12-16 20:51

Tak for svaret omahexen.
Citat
som man så skal indsende

Og det koster også penge nu til dags ? med de nye postpriser, eller mon de vil godkende et scannet billede af en ´bon´/ digitalt og pr email.