/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
sort skærm
Fra : kivi
Vist : 158 gange
100 point
Dato : 08-12-16 13:25

jeg har fået en pc hp et par år gammel men den kører sådan set godt men problemet er at når den starter op begynder den som den skal men så bliver skærmen sort og der går ca 1 minut før der sker noget er der en med godt råd
det er win 10 home som er opdateret med alt

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 100 point
Dato : 08-12-16 15:49

prøv at opdater skærm kort driveren først.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-16 16:07

Citat
så bliver skærmen sort og der går ca 1 minut før der sker noget

Det kan være skærmen der slukker mens Windows starter op? er Startskærmen fremme eller er den nået til skrivebordet når skærmen virker igen.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 09-12-16 08:05

man kan se den starter op men så bliver skærmen sort

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 09-12-16 16:51

Hvad er det sidste billede du ser før den går sort
og hvilket billede er det første du ser når det kommer tilbage
?

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 10-12-16 08:12

Tak for svaret edison.