/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
spilproblemer i XP pro
Fra : Technics
Vist : 365 gange
100 point
Dato : 25-06-03 21:53

Jeg har lige installeret XP pro istedet for ME og samtidig installeret nyt grafikkort i den tro at min komputer for det første ville kunne køre mere stabilt, men også at den kunne køre de spil som den kunne i ME lidt bedre. Det vil den bare ikke. Er XP pro ikke ret godt til spil?

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 25-06-03 22:03

Nyere spil er ok men ikke gamle med dos prog i

prøv evt. start - programmer - tilbehør - guiden programkompalitet - kør den igennem og se om den hjælper på dit problem

frostys say have a nice day

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-06-03 01:33

Et andet forslag til de gamle programmer.
- Højreklik på start ikonet for programmet.
- Vælg egenskaber.
- Klik på fanen kompatibilitet.
Her må du så se hvad der står på din programpakke for spillet og indstille herefter. Har du ikke pakken, ja så må du prøve dig frem.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Razuki

Dato : 28-06-03 14:21

XP er ikke det bedste windows til spil, men det plejer at kunne klare de fleste.
Prøv om dit grafikkort er konfigureret rigtigt. prøv som søren nævner at tjekke kompatibiliteten,
og prøv at geninstallere spillet, efer korrekt afinstallation...

Kommentar
Fra : Aprilia_SR50_Ditech

Dato : 15-08-03 21:34

XP fungerer ganske udemærket til de nye spil, men for at køre nogle af de spil der er lavet til andre MS styresystemer, skal du højreklikke på genvejen eller .exe filen til programmet og gå ind i EGENSKABER så KOMPATIBILITET sætte flueben i KØR DETTE PROGRAM I KOMPATIBILITETSTILSTAND FOR og så vælge det styresystem programmet er lavet til.