/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Betinget eller ubetinget udvisning
Fra : ingelein
Vist : 292 gange
50 point
Dato : 03-12-16 10:34

Hej
Jeg bliver så forarget over at man ikke udviser kriminelle blot fordi de har kone og børn her i landet. Hallo....
Det kunne måske afholde bedre fra kriminalitet, hvis disse kriminelle vidste at det gik ud over deres børn. De holder sig jo ikke tilbage for at skåne andre mennesker ved deres kriminelle handlinger. Jeg kalder det en totalt forfejlet indstilling. Børnene er måske uskyldige i deres ophavs bedrifter, men de nyder jo ligefrem godt af fædrenes kriminalitet. Så hvorfor filen give faderen fripas?
Ingelein

Kommentar
Fra : alka

Dato : 03-12-16 12:25

Desværre ingelein, så er det politikerne på Borgen der har denne berøringsangst - for ikke danskere! ... og så bliver lovene derefter. De har endnu ikke fattet den flertallet af den danske befolknings holdninger!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-12-16 13:26

Ret konventionerne til, kriminalitet og tilhørende donenskab skal ikke kunne give varigt ophold.
Man kunne indføre en slags klippekort, med den lov at bare et eller 2 klip er betinget, derefter er det ud og for evigt !!
Lige nu er der 16.000 jihad-kvinder i Frankrig, de er lige så stride som mændene og kan finde på at bekæmpe andre kvinder med et grin.
Europa er blevet en krudttønde med overtryk som ikke lettes.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-12-16 13:34

Og nu har jeg kæmpet med min kommune i næsten 7 år som som ikke anerkender ledighed og senere meget hæmmende sygdom, og der er ikke lang tid til jeg går på pension.

Min sag bev lukket forleden, jeg har holdt mig oppe hele tiden og er ikke bitter, jeg er blot en blandt mange som er ramt af nedskæringer som ikke var nødvendige hvis de havde strammet op for 20 år siden
Og politikerne vil sætte pensionsalderen op, det her land går ad helvede til !!

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 03-12-16 20:06

Ja,og nu har vi igen problemet med juleudsmykningen,eller mangel på samme.Hvem bestemmer her i Danmark,Peter eller Muhammed ?

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 03-12-16 23:57

Måske der er håb. Ihvertfald blev det stadfæstet, at vaneforbryderen FizFiz forbliver udvist fra DK.
Desværre efterlod han os 1 kone samt 8 uregerlige børn.
Men måske det blev åbningen på en ny praksis på området. Håber det.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 04-12-16 00:20

Hej Reset
Så vidt jeg har fulgt med i FizFiz historien var det domstolen i Karlsruhe der stadfæstede dommen om at det var ok med udvisning. Så måske kan vi også fremover regne med "Rend mig i konventionerne" . I betragtning af, hvor mange lovlydige borgere der har lidt overlast på krop og ejendom gennem disse forbrydere, skal de da ikke skånes, på den anden side ser det somme tider ud som om fængselsstraf ligner et langtids hotelophold.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 50 point
Dato : 04-12-16 05:54

Sagen om FizFiz afdækker det store problem som nogle kalder pladderhumanisme, men er et pletskud.
Der var store omkostninger lokalt ved hans kriminalit hvor han brugte tæskehold, milde domme da man mener at det kan får ham på bedre tanker hvilket er et problem i sig selv da den type aldrig bliver til gavn i danmark, kun en ren udgift til de er døde.
Oveni var han førtidspensionist, og var pr. rutine tildelt den foran pæredanskere som er alvorligt syge, dette skriver jeg med ren sarkasme da jeg selv er blevet udsat for en nådesløs behandling i jobcentret gennem få år (sagen er nu lukket) men hvor jeg samtidig var psykisk stærk, desværre et punkt hvor mange går helt ned med flaget, denne ressource har jeg brugt til at føre voldsom kritik mod systemet på et andet medie, uden direkte at angribe indvandrerne, så får man jo i nakken at man er højreekstremist, og det er jeg ikke da jeg faktisk ikke er særlig racist.
Socialforvaltningen i Odense røg op i det røde felt da de fandt ud af at de fortsat skulle betale førtidspension mens han ruskede tremmer og stod til evig udvisning og klagede til Inger Støjberg som var minister på feltet dengang, men hun afviste og tillagde at det "ikke var dansk tradition". nu er hun vendt på en tallerken, flot gjort, men det viser at vi ikke kan stole på vores politikere på et markant område.

Så er der Gimi Levakovic fra en etnisk folkegruppe der i tusind år har været notorisk arbejdssky, krejlere og tiggere, han og klanen har kostet 100 millioner gode danske kroner i kontanthjælp og krimnalforsorg. Den sag gik i selvsving da han i Landsretten blev idømt 12 års udvisning (hvorfor ikke evig), i sagen havde anklageren plæderet for at han aldrig havde vist vilje til at arbejde, men forsvareren som er pæredansker pæredansker gjorde modstand ved at sige at han var en gevinst for samfundet, hvilket alene byggede på at han havde 2 børn under 18 som har "tilknytningsstatus". Vi kender alle navnet på denne forsvarer, men når nogen skriver hans navn i en blog eller debat bliver det slettet lynhurtigt.
Sagen endte i Højesteret som annulerede udvisningen, og så er han fortsat en dyr mand for samfundet, jeg behøver ikke at skrive hvem pengene bliver taget fra, jeg selv og alle de andre svage som har bidragter til samfundet gennem kortere eller for mig i mange år.
Gimis to store sønner er blevet udvist, men især den ene har et problem med blodtrykket da han stadig råber op om at hans rettigheder er blevet krænket, han vil klart tilbage til Danmark da han får flest penge her og kan køre rundt i klanens Audi`r som de præsterer at kunne beholde selv om der er ksarpe grænser for besiddelse af værdier når man er på kontanthjælp.
Og Gimi søgte på et tidspunkt førtidspension............på grund af astma som var bevist, det kan ikke mange danskere ikke finde på, hvis de ellers har muligheden skifter job og/eller bolig og forbliver et aktiv for familien og samfundet

Og det er kun toppen af isbjerget.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 30-12-16 16:27

Tak for svaret LuffeA. og godt Nytår