/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
hævekort
Fra : begga
Vist : 217 gange
24 point
Dato : 25-11-16 13:30

Har nogen erfaringer med betalingskort. Jeg har mastercard debet i Nordjyske Bank og det koster 150 kr om året o g 200kr hver gang kortet har været sparrret og det derfor åbenbart er nødvendigt med et nyt. Nogen der har bedre erfaringer med andre banker?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 25-11-16 13:41

Jeg giver ikke noget for mit kort i Nordea.
Hvorvidt det koster noget hvis det bliver spærret, ved jeg ikke da jeg ikke har prøvet det

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-11-16 13:43

Jeg betalte en gang kr. 100,- for at få et nyt kort efter jeg havde spærret det. Danske Bank.

Kommentar
Fra : begga

Dato : 25-11-16 14:06

tak for jeres svar

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-11-16 23:34
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-12-16 14:17

Citat
Vil jeg da sige er det eneste rigtige og så koster det ikke noget...

29.- pr måned er dyrere end andre steder

Virker det forresten i DK
Citat
Med det nye Coop MasterCard SORT betaler du ikke gebyr til Coop Bank, når du hæver kontanter i udlandet
Med et Coop MasterCard SORT kan du hæve kontanter i automater i udlandet uden at betale én krone i gebyr til Coop Bank. Du får også alle de vigtige rejseforsikringer, så du som udgangspunkt, kan sige nej til banker, forsikringsselskaber og rejsebureauer, når de forsøger at sælge dig en rejseforsikring. Kortet koster 29 kr. om måneden.

Nogle vil kalde det sort snak. Vi kalder det et kreditkort, der er til at forstå.