/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Udskrift
Fra : sdam
Vist : 285 gange
100 point
Dato : 25-11-16 09:10

Når der f.eks. er et udskrift der ønskes udskrevet inde fra sin e-boks, og får det vist på skærmen først - inden selve udskrivningen for at tjekke at det nu også er det rigtige der gerne skulle komme ud af printeren, kommer printet ud med meget sløret og lille skriftstørrelse! Fylder faktisk kun 2/3 af siden.
Jeg har prøvet udskrift mange andre steder, hvor alt er som det bør og skal være...
Hvad kan der være galt...?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-11-16 10:10

Jeg ved det ikke,
men hvis jeg har den slags problemer, kopierer jeg over i word og printer derfra...

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 100 point
Dato : 25-11-16 11:29

Det er rigtigt mange år siden at jeg selv har oplevet noget lignende, faktisk skal vi helt tilbage til Windows 3.11. Her skyldtes det at enten printeren eller printerdriveren ikke kunne finde ud af den skrift der blev anvendt.

Har du prøvet at hente dokumentet ned som .pdf og skrive dem ud med Acrobat.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 25-11-16 11:39

Tjaee - hvor svært kan det være