/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlkode 6033
Fra : ArneWi
Vist : 154 gange
15 point
Dato : 17-11-16 22:25

Skulle bruge Boxer Play for at se tv. Har installeret Silverlight som hjælpeprogram, men hver gang jeg vil bruge Boxer Play får jeg fejlkoden 6033 som de ikke kan hjælpe mig med. men henviser til Microsoft, der er svær at få fat på.
Kan nogen hjælpe mig med at rette et eller ander i windows så det virker

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-11-16 22:50

Muligvis noget med dette at gøre?
Det er ikke muligt at se Boxer Play i browsere, der ikke supporterer Silverligt, f.eks. Chrome og Internet Edge (Windows 10). Hvis din primære browser ikke supporterer Silverlight, kan du downloade en anden browser som f.eks. Internet Explorer, og så vil du kunne se Boxer Play på din computer.
https://www.boxertv.dk/teknisk-support/support-boxer-play/enheder-og-understottelse/

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-11-16 23:02
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-16 01:02
Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 18-11-16 09:54

Det er nu ikke så svært at få fat på Microsoft. Det sære er at finde det rigtige sted
Du skal bruge en Microsoft-konto. Du kan bruge login fra en Hotmail. Ellers er det let at oprette sig som bruger.
Spørgsmål svares i Community (men det er Microsofts folk, der svarer. Typisk inden for et døgn.)
Her er link til Windows 10 forumet:
https://answers.microsoft.com/da-dk/site/startsignin?pageUrl=https%3A%2F%2Fanswers.microsoft.com%2Fda-dk%2Fnewthread%3Fthreadtype%3DQuestions%26cancelurl%3D%252Fda-dk%252F%253Frsp%253Dtrue%2526auth%253D1

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-16 15:14

ThomasCSR -> SMART ! ...men nu har jeg f.eks. IKKE en Outlook, Winmail, Hotmail ..eller andre 'ting' koblet op på min Windows 10 installation. ...og det 'gætter' jeg på at mange andre brugere også har takket 'NEJ' til. Forelagt denne 'mulighed under Windows 10 installationen? Det er jo ikke et 'MUST' at angive en e-mail tilhørende Microsoft under installationen. Det er en 'option' = mulighed.
Iøvrigt behøver man heller ikke istedet angive anden E-mail adresse fra andre leverandører.
Smart ...eller ej? Din løsning er NO-OPTION ..på min PC !
Jeg har INGEN Microsoft- Konto! ...men Windows 10 'spiller' alligevel
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-16 15:19

Ps. Det jeg prøver at 'sige' er: Giv Mikroblød bare een finger? ...og de snuper 'resten' af dit liv!

*IMHO* </LIVREM & SELER> ..samt: Lange underbikser, høj hat og S(-n-)abel

Ps. Nu også med Ubuntu LINUX ..på sidelinjen