/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Diorama ark med overførselsbilleder
Fra : svnmp
Vist : 493 gange
100 point
Dato : 13-11-16 21:28

Hejsa Alle
Jeg søger en type ark, man kunne købe i legetøjs-forretninger, sidst i tresserne. Der var forskellige temaer, det tema jeg kan huske er et baggrunds-ark af klipper, skov og åben landskab, muligvis i en form for 3D, arket var størrelsen a4 eller a5, i posen med dette ark var der yderligere et plastikark med overførsels-dinosauerer, som så kunne overføres til landskabs-arket, ved hjælp af en blyant. Man kunne således udfylde arket med forskellige dinosaurer, der hvor man syntes at de skulle placeres. Glæder mig til at høre om nogen kender dem og måske et sted de kan købes.
Mange venlige hilsner
SVNMP

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-11-16 08:46

Overførelses ark koster næsten intet på Ebay, ellers mener jeg at de kan købes/fremskaffes i enhver hobby butik

Kommentar
Fra : svnmp

Dato : 14-11-16 16:27

Hej "mig-selv"

Jeg søger primært nogen der er vintage, altså fra tresserne eller halvfjerdserne.

SVNMP

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-11-16 19:44

Hvis du mener ´antik´ så tror jeg du får svært ved at anskaffe den slags, da det er samle objekter
Selv har jeg nogle bogstaver/ tal fra 80´rne, og dem kan man til NØD finde på Ebay.
Har dog købt lignende på QXL for mange år siden, men ikke ´originalt´.

Prøv at opret en annonce på GoG/ DBA.