/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Vurdering af website
Fra : grokraft
Vist : 177 gange
157 point
Dato : 13-11-16 13:06

Hej

Er der er en eller to der kunne fortælle mig hvad de syntes om mit website

https://www.rosedate.com

Hvordan kan man få flere vestlige brugere fra EU?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-11-16 13:24

Kan ikke hjælpe dig, da jeg ikke ønsker at oprette en bruger..
Du kunne dog undlade at lade de 2 bokse være forud indstlllet.

Og mon ikke der findes andre dating sider, som klarer sig bedre.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-11-16 13:26

Citat
Join the Best Dating Website

Det burde også slettes, da det ikke er bevist.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-11-16 19:38

Skal man købe et armbåndsur for at date.

Hvad tjener du på at formidle den side.
https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=rosedate

Der står ikke noget som helst om hvem og hvad det er----------------måske salg af mail-adresser.

Mit råd til alle - hold fingrene væk fra siden.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-11-16 07:40

Ærlig talt du - find en andet sted at lokke med underlige tilbud som ikke har noget med dig selv at gøre...