/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Død ipad
Fra : 2100
Vist : 170 gange
50 point
Dato : 03-11-16 16:38

Når jeg tænder for min ipad kommer æblet frem og derefter sker der ikke mere. Æblet bliver stående som om ipaden er frosset. Jeg har prøvet at gennemtvinge en resæt ved at holde lukkeknap nede samtidig med homeknap. Hvad kan gøres for at få liv i ipaden igen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-11-16 16:53

Send den til en reparatør eller begrav den...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-11-16 21:49

Hvad vælger du når du kommer ind i Boot?

har du prøvet at sætte den til en PC? måske der kommer flere muligheder..

Citat
Send den til en reparatør eller begrav den.
..

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-11-16 08:27

Hej hvis jeg var dig vil jeg prøve at se om du kan få liv i den via iTunes i din computer der kan man nulstille den og tage backup osv ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-11-16 14:28

Start PC og vent til den er oppe at køre.
Tilslut din ipad med usb
Tænd din ipad og vent lidt
............ hvad sker der så