/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
kys af prostitueret? hvorfor
Fra : sigerjegik
Vist : 534 gange
20 point
Dato : 27-10-16 12:46

hej.

sidste år var jeg på en drengetur til tyskland.

Her besluttede vi os for at tage ind på en sexclub.

Eftersom jeg havde været single i 2 år og faktisk ikk havde haft sex var jeg nem at logge til at gå med en af pigerne.

Dette var min første gang med en prostitueret.

jeg var naturligvis meget stille og sagde ikke så meget.

Da hun spørger hvilken stilling jeg ønsker svarer jeg bare, at det var op til hende.

hun valgte så at hun skulle ride på mig.

efter ca. 2 min er jeg ved at komme, da jeg ikke ønskede at komme mens hun var oven på mig skiftede vi stilling. Her foreslog hun doggy.

Dette passede mig helt fint for så kunne jeg jo selv styre det og trække mig ud når jeg kom.

Alt i alt kom jeg efter ganske få minutter.

Da jeg træk mig ud spurgte hun om der var noget galt, eller om jeg ville prøve noget andet.

Jeg måtte så fortælle at jeg var kommet.

Hendes reaktion var " chok ansigt" efterfulgt af et lille grin/ fnis og et dejligt smil.

Herefter kom hun hen til mig og kikke på mig med et stort smil og kyssede mig på kinden.

Hele denne lange historie skulle munde ud i mit spørgmål.

Hvorfor kyssede hun mig?

var det et med lighedens kys, fordi jeg kom så hurtigt eller hvordan skal det tolkes?

og hvorfor grinte/ smilte hun af mig da jeg sagde jeg allerede var kommet.

Er de min vant til at folk holder i 30 min sådanne steder?

mvh 22 årig ung mand

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 20 point
Dato : 27-10-16 16:48

Du skulle nok have spurgt hende i stedet for her...

Alt hvad der her vil fremkomme af svar vil jo være spekulationer og formodninger, så vær du bare glad for du fik noget på den dumme og tænk ikke videre over hendes reaktioner...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-10-16 19:41

Smil ?
De er sgu vant til og glade for unge som er godt våde bag ørerne, det er hurtigt overstået så de kan tage den næste i køen og tjene mere den dag.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-10-16 12:11

Citat
De er sgu vant til og glade for unge som er godt våde bag ørerne, det er hurtigt overstået så de kan tage den næste i køen og tjene mere den dag.

Også min tanke..

Godkendelse af svar
Fra : sigerjegik

Dato : 31-10-16 14:12

Tak for svaret marken84.