/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Skifte sim kort.
Fra : piaskov
Vist : 320 gange
300 point
Dato : 25-10-16 15:26

Hej alle.
Jeg skal skifte sim kortet i min tlf.
På det gamle har jeg rigtigt mange billeder som jeg gerne vil ha sat over på det nye kort.
Hvordan kan det lade sig gøre ??
Jeg ved at billederne ligger under kontakter og ikke på selve sim kortet.
Det er ikke en fysisk butik jeg har købt kortet til så der er ingen hjælp at hente.
I sin tid da jeg fik Telia sagde de det ikke kunne lade sig gøre. Men jeg tvivler på det er rigtigt ??
V.H. Pia Skov

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-10-16 15:48

Hvad er det for en telefon?

Billeder ligger typisk i telefonens hukommelse og IKKE på SIM kortet.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-10-16 15:56

Det er en Samsung galaxy S 5.
Jeg VED godt de ikke ligger på simkortet.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-10-16 16:00

Så skal du bare skifte SIM kort, og dine billeder ligger stadig på din telefon.

Der er slet ikke plads på et SIM kort til billeder.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-10-16 16:02

Det du siger er altså at mine billeder BLIVER på telefonen ??
Det er KUN sim kortet jeg skal har skiftet pga ny udbyder .

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-10-16 16:03

Ja, naturligvis.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-10-16 16:05

Super Bille148.
HVIS jeg en dag skal købe ny tlf...kan man så overflytte de billeder ??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-10-16 16:07

Se det er et helt ny spørgsmål, og det afhænger af, hvilken telefon det er du køber, og om du har taget backup af billeder over til din PC.

Jeg skiftede iPhone til en nyere iPhone, og der kommer billederne over på den nye.

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 25-10-16 16:11

piaskov Jeg ville lave en sikkerheds kopi på din PC med Kies, som kan hentes hos Samsung. så er du sikret dine billeder hvis din telefon forsvinder.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-10-16 16:12

Bille.
Jeg vil købe den nye Samsung Galaxy S 7.
Den jeg har nu er ikke helt på toppen.
Jeg var / er så i tvivl om , om billederne kan returneres til den nye tlf fra min pc

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 310 point
Dato : 25-10-16 16:16

Ja, når du har lavet en backup på din PC, så kan du føre dem tilbage.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 25-10-16 16:19

Tak for svaret Bille1948.
Super. 1000 tak Bille.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-10-16 16:20

Tak for point