/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Bøvl med nye adgangskoder
Fra : ingelein
Vist : 168 gange
50 point
Dato : 24-10-16 19:09

Hej, da jeg ville uploade min video på YouTube i går via Movie Makers gem knap til YouTube, skulle jeg logge ind på min microsoft konto. Her kunne jeg ikke huske adgangskoden og fik en kode tilsend på sms. Jg skrev alt som det skulle være, tastede ny adgangskode, men fik at vide at den nye kode ikke passe med bekræftelseskoden. Det gentog sig fire gange, altså fire sms med nye koder. Jeg er bombesikker på at jeg skrev en gyldig kode. Så gad jeg ikke det sjov mere, men gik ind på YouTube via Google. Her logger jeg mig ofte ind og er helt sikker på min adgangskode.... Og skriver rigtigt. Her skete der så nøjagtig det samme som med Log in til Microsoft. Dvs. Her fik jeg en kode tilsendt som mail. Også her ville den nye adgangskode ikke virke, prøvede også 4 gange.
Hvad pokker sker der?
Til alt held har jeg en gl. YouTube kanal og kunne så logge ind på den.
Ingelein

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 24-10-16 19:12

YouTube er Google!!
Hvis du bliver bedt om noget ti Microsoft, når du skal på YouTube, er du udsat for en eller anden form for "fishing"!
Svar ikke!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 24-10-16 19:28

Hej
Windows MovieMaker 2016 har en direkte upload knap til YouTube, FB, TWITTER og een til. Så der er nok en forklaring på, hvorfor man skal gå gennem sin Microsoft konto.
Ingelein

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 24-10-16 19:30

Ok
Så ved jeg ikke...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-10-16 21:33

Citat
Så der er nok en forklaring på, hvorfor man skal gå gennem sin Microsoft konto.

Som allerede skrevet for mange forsøg ELLER du er logget ind fra/ på, både det ene og andet?? og så reagerer Tuben/Google som var det angreb på din konto´s - og du bedes om osv.

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 26-10-16 00:09

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål