/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor er oplevelsen ved flygtninge mm.
Fra : TEAS
Vist : 281 gange
200 point
Dato : 24-10-16 13:37

Der var mange politikere der glædede sig til oplevelsen af fremmede kulturer
gastronomiske oplevelser samt et multi etnisk samfund.
De er alle blevet tavse.
For vi oplever stadig flere hjemmerøverier,voldtægter
plat og svindel.Der bliver kørt utroligt mange tyvekoster ud af Danmark i varevogne.
uden ruder til de gamle østlande.
Ca.40% af de indsatte i de danske fængsler er udlændinge især fra de gamle øst
lande.
Det især den frie bevægelighed i EU der ødelægger vores lønninger ved at arbejde for 85Kr i timen
hos en arbejdsgiver hjemmefra der udlejer dem i Danmark.Derfor har de engelske og tyske løn-
modtagere gået ned i realløn.Der er ingen i V.Europa der kan leve for 85 Kr i timen og forsørge kone og børn.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-10-16 13:42

Citat
Der var mange politikere der glædede sig til oplevelsen af fremmede kulturer
gastronomiske oplevelser samt et multi etnisk samfund.
De er alle blevet tavse.

De mødte sikkert kun den ´pænere´ del af indvandrerne, og glemte at der følger også andre med i handlen.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 24-10-16 14:52

oplevelsen er når de rejser hjem igen,,

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 24-10-16 15:25

Allerede nu oplever jeg at børnebørnene bliver verfet af vejen fordi at muslimske besættere skal have først, vi kunne starte med at flyve dem på tålt ophold til Grønland der ligger nok en forladt militærbase som kan laves om til dem og det kræver ikke så meget personale for de har ingen steder at gå hen, de afviste kan bo i andre dele af basen til de syntes at det er på tide at tage hjem! Vi har ledige danskere der kan varetage driften, oprydningen må de klare selv!
MV2

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-10-16 16:48

Politikerne har forlængst opgivet at regere, dette lille, efterhånden Lorteland. Eneste drivkraft fra deres side, er personlig vinding. Alt flyder, efter bedste beskub. Mere eller mindre lovløst. Intet konsekvens i nogen ting.

Et eksempel, dog ikke med indvandrere indblandet:
En FULD kvinde der ville bakke ud fra vores købmand, formåede TRE GANGE at køre ind i min svogers bil, inden hun selvfølgeligt smuttede. Nogle unge mennesker, havde åndsnærværelse nok, til at ta`billeder af optrinet. Svoger ringede til politiet, og forklarede endda, at efter vidners udsagn, var hun synligt påvirket. Fik det velkendte lakoniske svar, at det var et forsikrings spørgsmål. Og de ikke havde ressourcer, til at gøre mere ved den sag. Godaw do..........

Så jow, har det da inddirekte noget med indvandrere at gøre, de står jo nok nede ved grænsen.

M.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-10-16 17:50

Vi har jo gennem tiderne haft megen glæde af indvandrere,
vi er jo selv på et tidspunkt kommet sydfra, og dygtige indvandrere,
som eksempelvis, Struense, Thyge Brahe, Bering, Dyveke og mange flere...

I nyere tid afslører Elleman´s brune øjne hans/hendes spanske fortid
og hvad med Schlütter, det lyder da mere tysk end dansk,
for ikke at tale om Messerschmidt, der har dummet sig på det sidste.

Dengang vi stadig sloges med stenøkser, have man overlegne kulturer længere sydpå,
eksempelvis Michelangselo der forudså både fly, helikoptere og meget mere.

Så vi kan ikke undvære nye impulser udefra, ellers kommer vi bagud,
problemet lige nu er, at det er de forkerte der kommer hertil,
og det kan vi gøre noget ved...

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 24-10-16 18:00

de skal ud og beskytte den muslimske invasionsstyrke, som Venligboerne med Det Radikale Venstre i spidsen som den ledende alt ødelæggende kraft - forvandler vort Danmark til et Islamisk ideologisk ledet lorteland hvor vi i generationer har kæmpet for den lille velfærd der skulle sikre vores ældre en rimelig tilværelse - kæmpet for! -Foræret væk , og dem der forærer vor velfærd væk mangler intet i forvejen, de har deres på det tørre!
MV2

Accepteret svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Modtaget 200 point
Dato : 24-10-16 20:39

Citat
Der var mange politikere der glædede sig til oplevelsen af fremmede kulturer
gastronomiske oplevelser samt et multi etnisk samfund.
De er alle blevet tavse.
Ja tiden er nok løbet fra "Den flinke grønthandler på hjørnet" Taxachaufføren og "Husmoderafløseren" Virkeligheden er begyndt at indfinde sig som slag fra en forhammer.

Vi husker vel alle dengang, horderne marcherede på div. motorveje og væmligboerne proklamerede uden blusel "Alle er hjerneforskere, matematikgenier, datamater, ingeniører, samt andet højtuddannet - eller - "Vi får brug for dem i ældreplejen" Husker jeg én der skrev her på Kandu. Det vil være en berigelse for samfundet......Ak og ve, løgn alt sammen.

Selv den gamle monark har fået øjnene op og proklamere højt og flot "Danmark bygger på kristne værdier" Og det har du ret i Daisy.!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-10-16 20:53

Ja det er så sandt..............

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-10-16 21:38

GLISTRUP og SPIES
Glistrup FATTEDE det - SPIES sendte Danskere syd på / nu er det vist omvendt? med BETALTE rejse selskaberne.

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 25-10-16 07:38

Tak for svaret Kaptajn-Tommy.
Mange steder er folk der har været skrevet op til en bolig i 10 år
bliver overhalet af familier der er kommet til landet.
De såkaldte flygtninge venner er ved at blive tavse for de kan se at der er noget galt.
Jeg kan ikke se en udvej i Feks. ghettoerne hvor de lever i deres eget samfund.
Det er mærkeligt at deres børn bliver undervist i deres såkaldte hjemlands sprog
på kommunens regning for de kan ikke klarer sig sig med det mangelfulde dansk de har lært når de kommer ud af skolen. Især når de taler deres eget sprog hjemme fordi de deres forældre ikke taler dansk. Hvorfor så undervise i deres hjemlands sprog for de kommer aldrig tilbage til deres forældres land eller i det land de er født i.
Den danske politik over for flygtninge og indvandre er meget forkert.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-10-16 18:00

Selv tak, TEAS.

Citat
De såkaldte flygtninge venner er ved at blive tavse for de kan se at der er noget galt.
Ja selv SF, læste jeg i avisen i dag. Men hvor meget vi skal lægge idet, må tiden vise. Vi har ført hørt Villy Slaffendal sige: "Gå ad helvede til i mørkemænd" Men han blev underlig tavs, da han fik stillet en titel som udendørsmedister i udsigt. Sååååå deet...