/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
opdatering win7
Fra : anuarak
Vist : 250 gange
200 point
Dato : 23-10-16 14:36

min kones pc Acer e17 e5-771g-5663 havde fra start vin 8 - opdateret gratis til win 10 opdaterede normalt, men under en opdatering (win 10) gik computer helt i sort og jeg kunne ikke komme i kontakt med den - computer har en lille ssp hd til system og en extern hd til data -- jeg installerede win 7 på ssp - uden problemer -men kunne ikke hente opdateringer til den - lavede start om til extern hd og installerede win 7 -- stadig ingen opdateringer hvad skal jeg gøre? - er der nogen steder man kan hente alle opdateringer til win 7 på en fil? har microsoft lukket for opdateringer?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-10-16 14:41

Du mener SSD - ssp er noget andet.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 23-10-16 15:14

Ja selfølgelig SSD

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-10-16 17:11

Måske du kan bruge dette link...

http://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1010525

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 23-10-16 19:44

marken84 - desværre ingen hjælp - jeg venter lidt endnu

Kommentar
Fra : edison

Dato : 24-10-16 05:41
Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 24-10-16 09:24

hent wsusoffline, og la den hente alle opdateringer
hvis det er en Windows 7 DK , så husk lige at kør nedenstående først til Danish er inkluderet.
Citat
AddCustomLanguageSupport.cmd dan

Jeg har alle Windows opdateringer lokalt på denne måde, og vil altid kunne geninstalllere disse Windows versioner og tilføje de sidste vigtige opdateringer.
Derudover har jeg også downloadet de optional opdateringer som jeg altid installere.
Alt dette har jeg på harddisken og synkroniseret til en USB stik, som også har WinPE via WinBuilder

http://download.wsusoffline.net/
og et eks. på et WinPE projekt
http://rmprepusb.blogspot.dk/2015/11/new-gandalf-winpe-xp-sp3-install-iso.html

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-10-16 10:21

Har du installeret SP1 til windows 7?
https://www.microsoft.com/da-DK/download/details.aspx?id=5842

Du kan os prøve med Windows Update MiniTool
som kan hentes her: http://www.majorgeeks.com/files/details/windows_update_minitool.html

Windows Update MiniTool is a free alternative to the standard Windows Update, it puts you in control of updates by allowing you to search, install and block Windows updates as you please.

Windows Update MiniTool Will provide the follow options:
Check for updates
Download updates
Installing Updates
Deleting installed updates
Hiding unwanted updates
Get direct links to the *.cab / *.Exe / *.Psf update files
View update history
Configure Automatic Updates

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-10-16 10:32

Her en med samme problemer

Citat
Win 7 Pro (64 bit) kan ikke opdatere
Beklager hvis dette har været bragt op tidligere.

Har lige købt helt ny stationær PC og har installeret win 7 Pro (64 bit) OS på SSD harddisk.

Jeg kan komme på nettet etc., men kan ikke downloade opdateringer (og der bør være tonsvis af vigtige opdateringer).

Kan nogen være så venlige at komme med forslag til hvordan jeg kan afhjælpe dette problem ??

På forhånd tak. :)

http://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1013382

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 24-10-16 20:23

Jeg har afprøvet de forslag -- ingen hjælp -nu overlader jeg computer til en professonel og lukkerspørgsmålet - tak for hjælpen til alle

Annuller spørgsmålet
Fra : anuarak

Dato : 24-10-16 20:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål