/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
PDF til Word
Fra : gm9
Vist : 219 gange
100 point
Dato : 22-10-16 08:17

Hej

Findes der ikke et gratis program der kan konvertere en PDF fil til en Word fil

Gert

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 22-10-16 08:23

prøv at se i store hvis du har win 10

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 22-10-16 08:25
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-10-16 08:47
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-10-16 09:09

Masser - her et af de bedre http://www.online-convert.com/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-10-16 12:26

Hvis du ikke kan markere/kopiere tekst så er det et billede der ligger i PDF filen (eller PDF er beskyttet) og så skal du bruge et OCR program der kan genkende teskten - som du så kan gemme direkte som Word fil.
Nogle udgaver af Word har eget OCR program i Office pakken spm ligger i Start/ ellers findes der mange andre:
https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=free%20ocr%20software

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-10-16 12:30

Online konvertere er sikkert gode, men mon ikke de gemmer alt hvad der går gennem deres hjemmeside, og hvis der er oplysninger man normalt ikke lægger ud til offentlig beskuelse ville jeg ikke bruge det, de kan hive adresser og mails ud som så bliver overdynget med spam.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-10-16 12:41

Citat
Online konvertere er sikkert gode, men mon ikke de gemmer alt hvad der går gennem deres hjemmeside, og hvis der er oplysninger man normalt ikke lægger ud til offentlig beskuelse ville jeg ikke bruge det, de kan hive adresser og mails ud som så bliver overdynget med spam.

Det kan man jo gøre sig mange spekulationer om, men jeg har aldrig - jeg gentager aldrig oplevet noget af den slags, så den slags spekulationer er jo ren paranoia...

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 22-10-16 16:51

Hvorfor vil have gratis programmer. Selv om der er billeder i din pdf fil kan du bruge ACROBAT og gemme direkte som et word dokument, både tekst og billeder. Er det beskyttet skal du fjerne denne beskyttelse først og så derefter konverterer det.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-10-16 16:52

Acrobat er jo ikke gratis, men ret dyr.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-10-16 00:27

PDF-XChange Viewer er et godt forslag fra min side, kan det samme?? som Adobe.
Citat
jeg gentager aldrig oplevet noget af den slags, så den slags spekulationer er jo ren paranoia...

Næppe, jeg bruger heller ikke Offentlige/ andres PC for at tjekke mails/ netbank, da der altid er en risiko for at der er andre der lagt spyware på samme.
Ikke værre/bedre end de råd du kommer med om sikkerhed.

Selv hjemmesider som peece, gemmer alt hvad de får på siden, og sikkert med god grund.
Kandu kan til tider slette noget de ikke kan lide - men det er bare tegn på at der ikke er ´nogen hjemme´ der gennemser hvad der laves/ skrives..

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 23-10-16 11:47

Der kommer nok ikke noget svar fra gm9

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   1
- Annullerede   20
- Slettede   0
Ialt   22