/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Alle apps
Fra : herbie70
Vist : 242 gange
50 point
Dato : 19-10-16 17:18

Hej
Efter den store opdatering jeg mener det var 1607, til windows10, har jeg fået et problem. Når jeg venstreklikker på startknappen, så vises "alla apps" ikke, det gjorde det inden den store opdatering, Alfabet er der abcd osv. men ikke alle apps. Det skal siges at jeg opdaterede manuelt.
Kan der gøres noget

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 25 point
Dato : 19-10-16 22:26

Måske skulle du tjekke om du har fået denne Jubilæumsopdatering:

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/windows-10-jubilaeumsopdatering-ude-sadan-far-du-den-nu,lid.36692/

Når du har installeret den, får du en alfabetisk oversigt over dine programmer uden at klike på noget specielt...

Godkendelse af svar
Fra : herbie70

Dato : 20-10-16 17:27

Tak for svaret marken84.