/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Kontakter fra sony til samsung mobil
Fra : nosunshine5
Vist : 245 gange
100 point
Dato : 03-10-16 21:36

Jeg har fået anskaffet mig en samsung galaxy

Og har back up af mine kontakter i Sony PC Campanion-program.

Da begge til er android.

Jeg kan ikke umidelbart se hvordan eller om jeg kan overføre kontakterne fra sony til Samsung.
Er der en venlig kandutter der kan hjælpe? :)

Eller skal jeg til at taste dem alle ind i gen? Suk...

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 110 point
Dato : 03-10-16 21:46

Kig i Google Play. Jeg har selv haft et lign problem, men fandt en app som kunne installeres på begge telefoner hvor jeg kunne lave en total backup på den gamle og læse den ind på den nye. Det fungerede.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-10-16 07:51

Lav en sikkerhedskopi, det plejer at virke - ligger i en mappe der hedder Værktøj - du kan selv vælge hvad der skal kopieres og gendannes.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 04-10-16 08:52

Jeg har Super Backup, men i Personer kan du vælg "administrer kontaktpersoner" og Importer/eksporter kontakter, og eks. Eksporter til SD-kort, hvis du har et sådan.
Brug ikke Sim-kort da dette har for mange begrænsninger.
Du kan også vælge bare at kopier dem over fra Telefon til Google, så kommer de automatisk over på den nye, men så ligger dine kontakter også i "skyen"

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 25-11-16 00:12

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.