/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
maranz dr7400 vil ikke skrue op
Fra : frederikshavn
Vist : 280 gange
48 point
Dato : 02-10-16 19:30

hey jeg har et dødligt problem jeg har en maranz sr7400 Surround forstærker mit problem er når jeg spiller musik/ ser film vil den kun spille påen styrke kan skrue ned men ikke op har skiftet alle kabler ud og de sidder rigtigt hvem ved hvad problemet kan være og hvordan det løses

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-10-16 20:30

Til reperatør med den, det behøver ikke at koste en bondegård.
Højre kanal er smuttet på min Techniks surround reciver som er lidt ældre end din, jeg har fået tilbud på 500-1500 kr i en lille lokal radiobutik alt efter hvad der skal laves........ der er skrattelyd i balanceknappen

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 48 point
Dato : 02-10-16 20:37

Skal ikke kunne side om det gælder dit anlæg, men i mine ´gamle´ dage kunne man begrænse ? input volumen på de andre ting der var sat til en forstærker eller forstærkeren var begrænset = det var et ´potmeter´ der sad bag på anlægget som man kunne skrue på.

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 03-10-16 18:40

tak mester der var en knap på remoten hvorjeg kunne slå det fra