/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Computeren vil ikke slukke
Fra : o.v.n.
Vist : 291 gange
200 point
Dato : 01-10-16 11:45

En bærbar HP med Windows 10 alle opdateringer er på plads.
Computeren reagerer ikke ved klik på Start og Luk computeren, heller ikke hvis jeg vælger Genstart dog genstarter den som den skal når der er installeret nye opdateringer men ikke hvis jeg vil genstarte eller lukke, den er indstillet til at lukke når låget lukkes men heller ikke det kan få computeren til at lukke, der billede på skærmen når den åbnes igen indtil batteriet er tømt:
Hvad gør jeg?
Det er ikke min egen bærbare HP

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-10-16 12:41

tjek i kontrolpanel >strømstyring > skift indstilling for plan >skift avanceret strømstyring........
tænd/sluk-knap og låg >>handling ved tryk på...

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 01-10-16 16:18
Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-10-16 17:29

Tak for svaret mig-selv. så måtte computeren overgive sig og lukke