/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
BigBlueSaw eller ligne
Fra : KennethD01
Vist : 186 gange
60 point
Dato : 23-09-16 13:24

jeg søger en dansk side som https://www.bigbluesaw.com/ hvis der er en... eller måske i en af vores nabo lande

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-09-16 15:20
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-09-16 20:31

Der findes ? mange DK sider der laver den slags, men hvis du skrev hvad der skulle skæres osv.

Kommentar
Fra : KennethD01

Dato : 25-09-16 18:02

jeg skal bruge en side hvor man kan få skåret alu og jern om det er Laserskæring eller Waterjet er lige meget... men de jeg har set her hjemme skal man lave mange stykker og tænkte på om der var et firma der lige som BigBlueSaw har den funktion at man kan uploade sin fil og så få en pris med det samme....