/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kan ikke sende filer via bluetooth
Fra : Lincoln1242
Vist : 158 gange
50 point
Dato : 22-09-16 19:13

Jeg har forsøgt at sende to billeder fra min mobil til min PC via bluetooth, men det virker ikke.

Bluetooth er slået til på begge enheder. Begge enheder kan godt "finde" hinanden, begge enheder viser den samme kode, når man beder om parring, og hver enhed fremgår af den anden enhed som synlig/tilgængelig/forbundet.

Men når jeg så vælger at dele to billeder vi abluetooth, og vælger PCen, så får jeg bare beskeden "2 filer ikke sendt". Jeg har forsøgt utallige gange at fjerne parringen og starte forfra, men lige lidt hjælper det. Enhederne kan godt forbindes; der kan bare ikke sendes noget...

Kommentar
Fra : Lincoln1242

Dato : 22-09-16 19:17

Prøver jeg det modsatte; at sende fra PCen til mobilen, så sker der slet ingenting. Ikke engang en fejlmeddelelse. Jeg højreklikker på filen, vælger "Send via Bluetooth til" og vælger mobilens navn. Og så sker der ikke mere...

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 60 point
Dato : 22-09-16 19:49

Brug WiFi - tvivler på du kan bruge ´blåtand´ til fil overførelse

Godkendelse af svar
Fra : Lincoln1242

Dato : 22-09-16 19:52

Tak for svaret mig-selv. Jeg prøver med wifi!