/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Harddrive til Slideshows
Fra : Rytterknaegten
Vist : 154 gange
200 point
Dato : 22-09-16 13:21

Hej, har lavet mange slideshows på PC, men min nye LENOVO, laver kludder i brænding.

Arc Soft, bruger jeg, til at lave Slideshows, men den kan ikke finde Hardrive, (brænderen) jeg har 3 stk, tilsluttet denne PC. PCén skriver kun Harddrive, men henviser ikke til én brænder? Det mystiske: jeg har før brændt på denne, ved nogen hvad der sker??

Med vänlig hälsning Rytterknægten.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-16 16:21

Du har vel ikke sat Softwaren til at gemme på et sted der måske ikke findes