/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Data fra druknet samsung galaxy s7 edge
Fra : nopops
Vist : 184 gange
137 point
Dato : 18-09-16 22:09

Hej
min vandtætte mobil var ikke vandtæt - efter 5 minutter gik touch og jeg kunne heller ikke slukke den så den brændte også skærmen af.... jeg kan koble den på usb og mobil men der er en eller anden spærre der på så jeg ikke kan se indholdet når jeg ikke kan bekræfte på skærmen at den skal kommunikere med computeren

jeg vil bare gerne have de billeder og film der ligger på mobiliens interne hukommelse
jeg har brugt hele dagen på at prøve forskellige programmer og så på at fjerne skrammel igen fra computeren - så please en der ved hvordan og ikke en der svare ud fra en googlesøgning

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-09-16 22:29

Citat
min vandtætte mobil var ikke vandtæt - efter 5 minutter gik touch og jeg kunne heller ikke slukke den så den brændte også skærmen af....

Vandtætte genstande findes ikke - jeg kan drikke og er UTÆT som en SI..

Du kunne prøve at ROOTE den, det plejer at foregå fra PC VIA USB/ kræver muligvis genstart af tlf før/efter ROOT, og så burde du kunne se hvad der ligger på din ´moppedreng. gennem PC via USB hvis ikke din TLF er på listen, så prøv den før/efter din udgave = men VIA PC. dem jeg har lavet det nummer med, viser indholdet på tlf.
KUN ET FORESLAG - ikke en mulig løsning.
https://www.kingoapp.com/android-root/devices.htm

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-09-16 22:34

Citat
gennem PC via USB

Og så kan du vist også få et problem med at du ikke må køre 3* parts programmer på din tlf - men prøv, du har ?? et eller andet at miste, eller en MEGET dyr regning til ? eksperter ? data recovery-

Kommentar
Fra : nopops

Dato : 18-09-16 22:45

jamen jeg skal have fat i call me kundeservice i morgen - og hvis der bliver problemer på rekalmationn .... såååå grrr ved jeg ikke hvad jeg gør!! (jeg bliver så ked af det at jeg reagere med vrede)
men anyways der står på deres hjemmeside (udover de ikke tager væske og fugtskader på reklamation - tilfrodt for de sælger den som vandtæt) at de sletter al data på enheden ved rep.