/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fra : Nul7
Vist : 649 gange
100 point
Dato : 17-09-16 12:42

Hvordan får den fjernet fra mine mail?

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Hotmail (ellermannkaj).

Serverfejl: 3219
Server: 'https://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x8DE00005.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-09-16 12:44

Postkassen er vel rendt fuld

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 17-09-16 13:28

Hotmail/outlook har ændret måde det virker på, så du skal ind på web-mailen og læse/sende dine mails.
Eller bruge Mail appen i win 8/10

Eller prøv at åbne web-mail,
gå til indstillinger,
find punktet "Tilslut enheder og apps med POP"
marker Aktiver og klik Gem

Sæt den så op igen i Windows Live Mail

Manuel opsætning: Hotmail.com

Hvis ikke Hotmail-adressen er automatisk godkendt, og opsat på netop din mobiltelefon, skal du benytte nedenstående indstillinger.

Postkasse-type: POP3
Brugernavn: dinmailadresse@hotmail.com
Adgangskode: Koden til mailboksen

Indgående mailserver: pop3.live.com
Sikkerhedstype: SSL
Sikkerhed (serverport): 995

Udgående mailserver: smtp.live.com
Aktiver: Login påkrævet (samme som brugernavn/kode til mailboksen)
Sikkerhedstype: TLS
Sikkerhed (serverport): 587
---

Manuel opsætning: Live.dk og Hotmail.dk

Opsætningen af @live.dk og @hotmail.dk mailadresser på mobiltelefonen sker fuldstændigt, som den manuelle opsætning af @hotmail.com.

Bemærk at navnene på mailserverne ender på "live.com" uanset, hvad din mailadresse hedder.

Postkasse-type: POP3
Brugernavn: dinmailadresse@live.dk (eller @hotmail.dk)
Adgangskode: Koden til mailboksen

Indgående mailserver: pop3.live.com
Sikkerhedstype: SSL
Sikkerhed (serverport): 995

Udgående mailserver: smtp.live.com
Aktiver: Login påkrævet (samme som brugernavn/kode til mailboksen)
Sikkerhedstype: TLS
Sikkerhed (serverport): 587

Kilde:
http://www.mobilsiden.dk/tips/sadan-opsaettes-live-og-hotmail-pa-mobilen,lid.11614/

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-09-16 18:06

Som skrevet i en af dine tidligere tråde. LIVE MAIL KAN IKKE LÆNGERE BRUGES TIL DIN HOTMAIL KONTO. Livemail er død, hvis du ikke ligefrem kører Windows Vista eller XP.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-09-16 18:36

Livemail/hotmail virker fint med windows live mail, hvis man sætter det rigtigt op!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-09-16 23:36

Citat
Livemail/hotmail virker fint med windows live mail, hvis man sætter det rigtigt op!

http://answers.microsoft.com/da-dk/outlook_com/forum/oemail-orestoremail/serverfejl-3219/f2519fc2-1499-4a8d-b989-1caf304d91e9

Citat
Server fejl 3219 og fejl 0x8DE00005 er den "officielle fejlbesked", når din Microsoft konto, ifølge FAQ'en er opgraderet og er ikke længer funktionel med deltasync-protokollen. (berører Live Mail 2012)
Du skal herefter aktivt finde en anden måde at tjekke dine mails og kalender på.

http://answers.microsoft.com/da-dk/windowslive/forum/livemail-signin/windows-live-mail-2012-synkronisering-med/b165e838-15ae-4ecc-985d-ae1e107b1f74

Hvem er berørt af denne ændring?
Denne ændring påvirker alle brugerer, der i øjeblikket bruger Windows Live Mail til at oprette forbindelse til deres Outlook.com-konto. Folk, der bruger Windows Live Mail med andre e-mail-tjenester (Gmail, Yahoo Mail, eller andre) er ikke berørt. Outlook.com-brugere, der ikke bruger Windows Live Mail er heller ikke berørt.
Hvad skal jeg gøre?
Brugerer kan fortsætte med at få adgang til deres e-mail via en webbrowser på www.outlook.com. Hvis brugerne ønsker at flytte til en anden mail app fra Microsoft, kan de overveje følgende:
• Anbefalede mulighed: Brug programmet indbygget Mail app i Windows 10. Det tilbyder funktioner såsom forbundne indbakker for flere konti, har en personlig og fortrolig udseende og følelses, og bringer dig den fulde effekt af Windows 10-platformen
• Brug programmet Mail, der er indbygget i Windows 8 og 8,1.
• Få adgang til din postkasse via en webbrowser på www.outlook.com
Du kan også bruge Outlook skrivebords app’en til at forbinde til din Outlook.com-konto, ved at benytte dig af et års gratis prøveversion af O365 Personal. Dette tilbud er begrænset til de Outlook.com brugere der er berørt af denne ændring. Brugere, der aktivt brugte Windows Live Mail under tidsrammen januar til marts 2016 har modtaget en email om ændringen og et tilbud til Office 365 Personal, hvis det er nødvendigt. Brugerer bør henvise til den e-mail i Outlook.com indbakken for et link til indløse dette tilbud.

Så fat det dog.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-09-16 23:40

PS. Outlook.com, er den nye erstatning for hotmail.com. Hotm ail blev for snart længe siden opkøpt af Microsoft.
http://www.computerworld.dk/art/226394/microsoft-siger-farvel-til-hotmail

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-09-16 08:25

Nu har jeg da fået 3 Live-Hotmail kontoer sat op til pop3 det VIRKER fint!!!

Så fat det dog.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 18-09-16 08:36

Så er du jo bare skide dygtig. Kan du så måske gå ind på tråden jeg linker til og kopiere din metode ind så de også fatter det der.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-09-16 09:39
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 18-09-16 16:34

Er det ikke noget med at når man bruger POP til f. eks. livemail, så slettes mailen på serveren, og er ikke længere tilgængelig for andre enheder? Modsat IMAP, hvor den først slettes når mailen slettes på en eller anden enhed.?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-09-16 17:14

Man kan vælge:
Gem en kopi af meddelelser på server.

Fjern meddelser fra serveren efter X antal dage

eller

Fjern meddelelser, når de er slettet fra 'Slettet post'

i opsætningen.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 19-09-16 17:07

Jeg fatter det ikke, jeg vil nu igen sende jer en lang skrivelse, da den anden ikke er sendt, men væk.

Tak for jeres medvirken til, at hjælpe mig, - men jeg fatter det ikke!
jeg har bl.a. i dag talt med stofa support, meget hjælpsom mand, men ak. intet er blevet bedre, min Stofa mail vil ikke med i gruppen under win. 10 appsen.

Jeg kan godt komme ind på min stofa mail via ;Stofa...
Så går det indtil videre. Boksen med fejlmeldingen kan jeg ikke finde ud af at fjerne.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-09-16 20:50

Citat
Serverfejl: 3219
Server: 'https://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x8DE00005.

Fejlen kommer fordi en af de konto du har sat op, ikke kan hente eller sende oplysninger til / fra serveren. Hvis du udvider fejlboksen, bør der være en udvidet beskrivelse af præcis vilken konto og om der forsøges at hente eller sende, og hvilken / hvilke serverfejl der opstår.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 20-09-16 14:37

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Hotmail (ellermannkaj).

Serverfejl: 3219
Server: 'https://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x8DE00005

Hjælp jeg kan ikke sende denne! prøver igen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-09-16 09:38

Citat
Hjælp jeg kan ikke sende denne! prøver igen.

Øhh har du egentligt prøvet noget af det man har foreslået?

Prøv at lave din hotmail om til en pop3 konto, det har jeg med held fået til at virke med 3 mail kontoer!

Aktiver pop i Outlook.com
https://support.office.com/da-dk/article/Tilf%C3%B8j-din-Outlook-com-konto-til-en-anden-mailapp-73f3b178-0009-41ae-aab1-87b80fa94970?ui=da-DK&rs=da-DK&ad=DK#enablingpop

og sæt din hotmail op igen i wlm

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 24-09-16 14:10

Jeg opgiver, - jeg er ikke i stand til at følge jeres mange gode råd, - må vente til at der kommer en ven der er mere inde i dette emne.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 25-09-16 14:13

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-09-16 20:27

velbekomme, og du klarede den eller?

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 26-09-16 15:57

Nej jeg forsøger stadig.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-09-16 10:39

Det kan lade sig gøre, følg anvisninger i link!