/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hjælp Til Unlock Af Kennex DVD22K5
Fra : Jabs
Vist : 306 gange
20 point
Dato : 25-06-03 13:22

Hello People
Har et problem med min søster's DVD,hun har en Kennex DVD22K5,men hun har fået parpiret væk med koden til at gøre den regions fri.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Greetings
Jabs

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 25-06-03 14:52

Har lige fundet et indlæg andetsteds på nettet. Håber at det kan hjælpe dig:
To make it codefree or to make it from one code to another.

Turn on the DVD-player.
Press eject and let the tray stay open.
Press Title button
Press rewind search |<<
Press forward search >>|. In the left corner off the screen you can see the region and regioncode.
Press number for the wanted regionscode. Press “0” for codefree, “1” for region 1 and so on.
Press eject and the player is now re-coded.

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : Jabs

Dato : 26-06-03 10:42

Takker Jørgen
Det virker Super
Your The Man !!!
Greetings Jabs

Kommentar
Fra : movens310031

Dato : 10-12-03 02:12

Fra MEP i Korsør.
Da jeg regner med at få en DVD brænder i julegave, er jeg bekendt med at det er bedst at DVD afspilleren er kodefri. Jeg har brugt indlægget her, og har klaret sagen. Tak for hjælpen.

Movens@pv.dk

Kommentar
Fra : movens310031

Dato : 10-12-03 02:14

Fra MEP igen.

Undskyld. den rigtige E-mail adresse skal være movens@pc.dk