/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Vente tid.
Fra : Mosebaek
Vist : 306 gange
200 point
Dato : 16-09-16 17:16

Igen, var Kandu laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid om at åbne/indlæse.

Så kom jeg til at tænke på, om det er en form for reklame.
Altså om det skal se ud til, at der sidder tusindvis af mennesker, der vil ind på èn gang.

I stil med SKAT, når årsopgørelserne er kommet.

Hvad mener i. Er serveren virkelig så overbebyrdet, på grund af sidens popularitet ??

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-09-16 18:36

Citat
Er serveren virkelig så overbebyrdet, på grund af sidens popularitet ?

Kigger kun ind når jeg ikke har andet at spilde tiden med - efter hånden er det som at vinde i Lotto? at komme ind på denne side.
Og svarer man, kommer som regel en fejlside op = tag jeg sammen kandu

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-09-16 19:03

Har forresten lagt mærke til at når kandu indlæses i Crome, så går ? tænkeren den forkerte vej/ og først tynd sort for så at at blive blå og køre den rigtige vej..
http://peecee.dk/upload/view/462009

Accepteret svar
Fra : boyelauritzen

Modtaget 200 point
Dato : 16-09-16 23:03

Da ventetiden typisk er størst kl. 5 og mindst kl. 23 dansk tid, ser jeg det som et overbelastnings problem.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-09-16 11:07

>som et overbelastnings problem.

Ja, delvis skabt af mange unødvendige reklamer...

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-09-16 18:07

Tak for svaret boyelauritzen.

Citat
Da ventetiden typisk er størst kl. 5 og mindst kl. 23 dansk tid, ser jeg det som et overbelastnings problem.

Så er det jo bekræftet, at det ligner SKAT, når interessen er størst, og der sidder tusinder og vil ind på Kandu samtidig.....nyt for mig.

NB.: Det hjælper ind imellem, at klikke på F5.

M.