/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Facebook indsæt video
Fra : susss
Vist : 192 gange
100 point
Dato : 14-09-16 15:00

Er der nogen som ved hvordan man henter en video ind på facebook som er taget med et spejlreflekskamera ? har læst det ind på min pc..men den vil ikke finde det når jeg er på facebook og vil sætte det ind der ?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 14-09-16 17:58

Her er FAQ fra facebook.
https://www.facebook.com/help/166707406722029?helpref=uf_permalink

Det er ret ligetil, klik foto/video over din status og så vælg filen. Så begynder den at uploade.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 14-09-16 20:16

Men jeg kan bare se at hvis man skriver en pm til en ven..så må videoen max være 25 mb. Så ved jeg ikke lige hvor man redigere videoen ned..det andet fandt jeg ud af at dele det på min egen profil .