/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Nogen der kender en sikker side !!
Fra : scrubber
Vist : 206 gange
200 point
Dato : 12-09-16 22:08

Er der nogen der ved eller har en ide om hvor det er sikkert at købe bitcoin ?

mvh scrubber

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-09-16 23:49

Kan det ikke købes i butikker, syntes jeg møder det tit på tankstationer og diverse spillesteder.

Og hvorfor vil du lige bruge den betalings form? hvis det er en hjemmeside der kun handler med det ´mærke´ så hold dig langt fra køb på siden.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-09-16 00:12

NB hvis det er fordi du har fået den såkaldte Politi virus, så er det spild af penge at betale, men det ved du sikkert godt

Kommentar
Fra : Stouenberg