/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
TomTom Go 920 reagerer ikke på skærmtryk
Fra : larshau
Vist : 175 gange
300 point
Dato : 11-09-16 22:43

Min GPS reagerer ikke når jeg vil trykke en kommando på skærmen. Faktisk kan ikke komme ind på kortet, da jeg stoppes ved ikke at kunne bekræfte den juridiske tekst.
Jeg har søgt i TomTom brugergrupper og har ikke fundet hjælp til mit problem. Og det ser umiddelbart ud til at min udgave ikke serviceres mere.
Mon du kan hjælpe mig? Eller skal jeg blot spare sammen til en ny GPS?

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 12-09-16 05:40

Kunne det ikke tænkes at den er i stykker?

En ny GPS koster næsten ingen penge mere.

vic200

Kommentar
Fra : katekismus