/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hvordan SLUKKES tomtom Go på Iphone?
Fra : jegersolen
Vist : 173 gange
50 point
Dato : 11-09-16 15:34

Jeg har installeret tomtom go appen på min mobil. Den virker ret godt.
Men hvis jeg har skrevet en destination men fortryder undervejs, bliver den ved med at dirigere mod bestemmelsesstedet. Med mindre jeg vælger en ny destination.

Er der en sluk-funktion?

Undrer mig også over Birgitte (og de andre stemmer). Nogen gange viser skærmen rutevejledning som den skal, mens Birgitte kun en gang i mellem kommer med beskeder.

Og så lige en sidste: Hvis jeg slår Birgitte fra, så får jeg heller ikke advarsler om fartoverskridelser. Kan man på nogen måde vælge at få advarsler men ikke stemmevejledning?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-09-16 19:17

Har TomTom men bruger det ikke af samme grund som dig, mener du kan vælge at få Visuelle advarsler i stedet for stemme.

Ellers brug det Gratis Navmii, meget bedre end TomTom:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.navfree.android.OSM.OLD&hl=da

https://itunes.apple.com/dk/app/navmii-gps-danmark-navigation/id486316349?l=da&mt=8

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-09-16 23:52

Du klikker på menu ->Aktuel rute-> Slet rute