/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hår voks
Fra : CerwinVega
Vist : 420 gange
15 point
Dato : 07-09-16 17:55

Hej

Lidt underligt spørgsmål måske men jeg plejer at bruge ID voks til mit hår
men syntes den gør mig tyndhåret og har hørt det samme fra andre folk som også brugte den voks.

Så jeg tænkte på at skifte voks men ved ikke hvilken jeg skal vælge..jeg vil gerne have i en pris klasse inden for 70 kr og den må gerne være let at vaske ud samt have noget hold i sig. Jeg har kort hår og undre mig ofte over hjvad folk de brugeri deres hår fordi jeg altid syntes de har pænere hår end mig :D

Og andres hår sidder bare perfekt og man kan ik se de har noget i..så hvad bruger i alle sam,men som er godt ??¿

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 25 point
Dato : 07-09-16 18:03
Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 08-09-16 22:28

Tak for svaret katekismus.

Kommentar
Fra : Lecherro

Dato : 14-05-18 20:40

Kan man bare linke til en butik der laver hår voks?

Jeg har en butik der laver hårvoks https://deleschers.dk og alle er velkomne!