/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
123 hjemmeside eller ?
Fra : vedikkealt
Vist : 301 gange
300 point
Dato : 04-09-16 22:29

Hej med jer.

Jeg har allerede en side på nettet der er bygget op ud fra 123 hjemmesiden, og så er den til at betale, og jeg som amatør kan lige overkomme at bruge den, da det er meget enkelt at bruge sådan en 123 side.

Men nu skal jeg så have oprettet en ny info side og så vil jeg spørge jer om i kender andre og måske bedre muligheder end 123 og samtidigt til at betale og også noget som en ren AMATØR kan gå til den at skulle læse store manualer.

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 04-09-16 22:59

one.com
mv2

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 300 point
Dato : 05-09-16 09:48

123hjemmeside er sikkert nem, men hold da op hvor er designet dog grimt!!

Der er mange andre der kan lave nogle meget flottere sider, lige så nemt

http://www.nemmehjemmesider.dk/index.asp

http://da.wix.com/

https://www.squarespace.com/

http://lavdinegenhjemmeside.dk/wordpress-hjemmeside

Jeg har selv tidligere haft en WordPress side, og med WP kan man lave nogle meget flotte sider, + der findes 100vis af skabeloner, plug-ins og meget andet der kan få en side op at stå, uden at man selv skal programmere én eneste linje!

Hvis man gider investere nogle få timer til at forstå Wordpress's opbygning, så er man hurtigt i gang, og der er masser af hjælp i mange forums til WP.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-09-16 10:33

Kan du ikke bare lave et ´sub domain´ det kunne man i gamle dage - men det er ikke sikkert det er noget du kan bruge, hvis din side skal hedde noget specielt.

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 17-09-16 11:29

Tak for svaret dogvillestar.

Emnet som jeg skal bruge www siden til er kedeligt, så den bliver lavet i 123 efter jeg har klikket rundt i de andre muligheder, da både min tålmodighed og evner begrænser min tilgang til ny viden om noget som jeg opfatter som utroligt kompliceret og stressende.

Også selv om andre synes noget andet

Tak for hjælpen.

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : dogvillestar