/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
email
Fra : dengamle
Vist : 380 gange
90 point
Dato : 25-06-03 10:55

jeg ahr kørt på incredimail i lang tid
men pludselig forsvandt drt og jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal loade den på igen
jeg er nemlig ny begynder og ikke god til engelsk
jeg har prøvet men der skrives opration failure.
Håber i kan hjælpe mig
Per Johannessen

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-06-03 11:03

http://www.master-page.dk/incredimail.htm

Her kan du se det på dansk.. det hjælper nok lidt.

mvh Christina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-06-03 11:17

Det lyder underligt, at det pludselig forsvandt.
Gå ind her: http://www.incredimail.com/english/download.html
klik på "free download", vælg at gemme filen på skrivebordet
og pak den så ud der.
Så burde det fungere uden problemer.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-06-03 11:23

Det der måske kan være sket er, at du er kommet til at vælge outlook som det mailprogram, der er nummer eet.

Er der slet ingen incredimail ikoner i bundlinien på din computer? Ligger det ikke under programmer?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-06-03 11:25

PS! Hvis du har en download accelerator af en eller anden slags
kørende, så deaktivèr for en sikkerheds skyld denne først.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-06-03 11:29

Ja, prøv først at gøre som Christina foreslår.
Og kan du ikke finde IncrediMail andre steder, kan du
i hvert fald finde det i kontrolpanelet under Tilføj/fjern programmer.
Findes det heller ikke dèr, så èr det virkelig forsvundet
- selv om jeg godt nok ikke forstår, hvordan det har kunnet ske.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 25-06-03 13:57

Er der nogen af jer, som har/har haft Incredi mail, der har oplevet, at når den var installeret, så var der pludselig ikke nogen af postprogrammerne, der virkede???

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 25-06-03 17:56

ang.incredimail
Jeg takker for alle mailene men desværre kan jeg ikke få det installeret korekt
der skrives stadig operation failure når jeg vil sende.
Skulle der være en der har et tilsvarende program der er lige så nemt f.eks
med at indsætte billeder.
Tak
Per Joannessen

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 25-06-03 17:56

ang.incredimail
Jeg takker for alle mailene men desværre kan jeg ikke få det installeret korekt
der skrives stadig operation failure når jeg vil sende.
Skulle der være en der har et tilsvarende program der er lige så nemt f.eks
med at indsætte billeder.
Tak
Per Joannessen

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 25-06-03 17:56

ang.incredimail
Jeg takker for alle mailene men desværre kan jeg ikke få det installeret korekt
der skrives stadig operation failure når jeg vil sende.
Skulle der være en der har et tilsvarende program der er lige så nemt f.eks
med at indsætte billeder.
Tak
Per Joannessen

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 26-06-03 18:45

hjælp mig med incredimail tak for alle forslagene men der var ingen der havde løsningen
mere hjælp ønskes
ps. jeg er ny begynder

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 26-06-03 18:45

hjælp mig med incredimail tak for alle forslagene men der var ingen der havde løsningen
mere hjælp ønskes
ps. jeg er ny begynder

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-06-03 19:02

Der findes ingen e-mail-programmer, der kan det samme som IncrediMail.
Men jeg tror nu ikke, du har installeret det forkert, for det kan næsten
ikke lade sig gøre. Installationsprogrammet finder jo praktisk taget ud af det hele selv.

Så jeg tror snarere, at det er en eller anden fejl på din computer,
der laver kuk i installationen.

Mit forslag er derfor, at du kører scandisk - eller hvad du nu har af reperationsværktøjer -
og så ser, hvad det finder ud af.

Start > Programmer >Tilbehør > Systemværktøjer > Scandisk

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-06-03 19:07

PS! Jeg går ud fra, du har tjekket, at du godt kan sende fra Outlook Express eller andre
- og i så fald kan fejlen i hvert fald ikke bero på din internetforbindelse.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-03 12:12

Jeg læste et sted, det kan give problemer at have andre email programmer installeret samtidig med Outlook. Så mit forslag er: Du fjerner Outlook (hvis du har nogle vigtige mails liggende dér, laver du en backup), installerer det mailprogram du vil bruge og exporterer dine backup'ede mails til dette.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-03 12:14

Sorry... sku' selvfølgelig ha' været... importere dine backup'ede mails til dette.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 30-06-03 17:27

tak for din maile molokyle
Jeg er nybegynder og derfor ikke klar over
hvordan man kører en backup og
hvordan man får den tilbage.
Venlig hilsen
dengamle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-03 21:22

Nyt spørgsmål, hvordan laver man back-up i Outlook.
Nyt spørgsmål, hvordan importere man mails i IncrediMail.

Sorry, jeg ved det ikke, det var bare et hint, der måske kunne hjælpe dig med at løse dit problem, men den med Outlook og andre E-mail programmer er go' nok !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 09:13

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>