/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlmeddelse
Fra : okjk
Vist : 228 gange
300 point
Dato : 03-09-16 16:30

Hej. Jeg bruger windows 10 - under opdateringer får jeg hver dag denne fejlmeddelse - Hewlett-Packard - Enterprise WSD Multi-Function Printer, Other hardware - Null Print - HP ENVY 5640 series.

Som jeg forstår det er det et kendt problem - og printeren fungerer fint. Det skulle vistnok være noget i windows - men jeg er træt af at have de meddelser stående. Er der nogen der har an brugbar løsning til dette. Har googlet det fandt et program der skulle skjule meddelserne - men de er der stadig.
På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 03-09-16 16:31

Glemte at sige at der også står: Installationen blev ikke fuldført.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-09-16 16:58

- kogt ned, betyder det: Skift til MacOS! God weekend

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-09-16 15:31

Tror du skal vente til Win10 kommer med en ordentlig opdatering.

Som man kan læse sig til, har ALLE fejl med deres 10 efter de har opdateret den.
Ellers prøv at ryd op på din pc:
http://www.wisecleaner.com/wise-registry-cleaner.html

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 04-09-16 16:24

mig-selv - jeg har ikke opdateret til den store fødselsdags opdatering kun de helt almindelige og problemet har været der i laang tid. Vil lige se på den cleaner du anbefaler.