/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
hvor tit giver i blowjob
Fra : slili
Vist : 738 gange
50 point
Dato : 28-08-16 23:20

hej.

håber i vil tage indlægget seriøst trods emnet.

spørgsmålet er ganske enkelt. Kvinder, hvor tit giver i Jeres kæreste/ mand blowjob? og til mænd, hvor tit får i det?

jeg har et ganske fint og sundt forhold til min kone.

lidt om vores forhold:

vi har regelmæssig sex dvs 3-4 gange i ugen. Jeg laver tit sjov og render rundt og hiver dilleren frem og laver tåbelige jokes. nogen gange spørger jeg direkte om hun vil lege med den, det sker typisk når jeg kommer ud fra badet. Ofte Ignore hun mig eller finder på undskyldning.

faktisk er det sjældent hun siger ja, selvom jeg kan gøre det 3-4 gange om ugen.

Samtidig er hun det seneste år stoppet med at give Blowjob selv om jeg ofte inddirekte spørger ( forstået på den måde at jeg siger det i sjov, typisk efter badet)

Der kan sagtens gå 1-2 måneder uden hun giver et blowjob. For 1 år siden fik jeg det ofte dvs. 1 gang om ugen eller hver 10 dag..

Dette frustrere mig og irritere mig faktisk lidt. Faktisk i en sådan grad at jeg dyrker mindre sex, fordi det irritere mig, at hun ikke tilbyder mig det mere. Jeg ved godt det er barnligt, men det påvirker mig alligevel så jeg mister lysten fordi jeg føler jeg mangler noget. Er godt klar over det er tåbelig, da man kommer ind i en ond cirkel idet jeg mister lysten og hun måske savner sexen og jeg derved automatisk vil få endnu færre blowjob.

Til kvinderne. Er godt klar over i synes jeg er latterlig :d
til mændende: hvad synes i om det her. Kan i genkende, eller er jeg virkelig sær?

Jeg tænkte at det måske kunne skyldes min vane med ofte at hive dilleren frem og lave jokes. Så jeg besluttede mig for at stoppe med det for at se om det måske var derfor.

Jeg har nu stoppet min leg med at hive den frem og danse rundt og lave jokes.
Det har intet hjulpet her 1 måned efter.

Mit spørgsmål er derfor forlanger / forventer jeg for meget?

Er det meget normalt at kvinder ikke vil give blowjob?? ( har kun haft 1 kæreste før hende, og der fik jeg det regelmæssig gennem 5 år vi var sammen)

hvordan synes i jeg bør takle det?

Derudover har vi et andet problem. Jeg arbejder fra kl 04-12.

Derfor sover jeg tidligt og er ofte træt om aftenen inden i skal i seng, men er utrolig frisk om dagen.

Jeg tilbyder mig ofte til sex og lægger op til det om dagen, men i 9 ud af 10 gange afviser hun det og finder på den ene undskyldning efter den anden.
Når jeg så bliver sur og konfrontere hende med hendes afvisning er hendes svar at hun kun vil om aftenen/ natten inden vi skal sove, selvom jeg 100 gange har fortalt, at jeg ofte er for træt om natte/ aftenen. Hvad synes i som kvinder om det, hvordan bør jeg håndtere dette?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-08-16 07:13

Svare seriøst ?
Svært med det sprog du bruger.......det ligner enlige mænds fantasier som der flyder rigeligt af på nettet hvis man gider at læse dem.

Du er et kæmpestort barn og kan ikke indse at hun er blevet træt af legen

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-08-16 07:19

Citat
Hvad synes i som kvinder om det, hvordan bør jeg håndtere dette?

Helt ærligt, du lyder som om du er i en hvis alder, skulle du ikke se at blive voksen i stedet for at rende rundt og svinge med dit lem?
Forstår ganske udmærket din kone er blevet træt at det der tenagerpjat...

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 29-08-16 07:41

Jeg kan klart godt se du/i har et problem.
Et forslag kunne være at gå til parterapi.
Det er en investering i dit parforhold.

Så vil i kunne få løsne op for det i BEGGE brænder inde med.

/R

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 29-08-16 08:29

Indlægget fra Rustica lyder fornuftigt.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 29-08-16 08:32

Citat
Jeg laver tit sjov og render rundt og hiver dilleren frem og laver tåbelige jokes. nogen gange spørger jeg direkte om hun vil lege med den,

Jeg ville have meget svært ved, at bevare respekten for en mand med den adfærd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-08-16 10:20

Mand: Alt for sjældent. Det er faktisk 5 år siden jeg sidst så en nøgen kvinde 'en vitro'.

Iøvrigt er et blowjob vildt opreklameret. Jeg har aldrig mødt en kvinde som havde tålmodighed til at få mig til at komme med denne 'teknik'. Kvinder vil gerne nulles og slikkes i ½ timer, men den 'anden vej'? Så 'keder' det dem efter ca. 5 min. De kigger anklagende på en og siger:

Skal vi virkelig bruge hele natten på dette her? Gør jeg det ikke godt nok? Hvornår kommer du?

Så hellere tage 'hånd' om problemets rod!

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : slili

Dato : 29-08-16 12:19

tror i alle misforstår det hele.

probemet ligger ikke i at jeg hiver mit lem frem og danser rundt. Det griner hun af og sys er sjovt.

og JO hun synes det er sjovt. Det er vores lille leg.

Det jeg mente med det var, at de gange hvor jeg har spurgt om hun ville lege med den har hun tolket som at jeg laver sjov, da jeg ofte lavede sjov med det.

Mit sprog fejler intet . Jeg kalder en spade for en spade. iøvrigt har min situation intet med mit sprog at gøre :p

Kommentar
Fra : slili

Dato : 29-08-16 12:32

når ja, hvis jeg ikke gjorde det klart, så var det kun en eg.. Dvs jeg fik ikke noget. Det hele varede 10 sekunder med et sving og et spørgsmål hvorefter hun flækkede af grin og jeg gik videre til mit.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 29-08-16 15:30

opsøg en psykolog, de venter på dig.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-08-16 16:24
Annuller spørgsmålet
Fra : slili

Dato : 29-08-16 18:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål