/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Fart pilot til Skoda Octavia
Fra : BL14
Vist : 190 gange
50 point
Dato : 28-08-16 20:50

Fart pilot til Skoda Octavia

Hej
Jeg har lige købt en Skoda Octavia 1 1.8 20V 125 Hk fra 1998 og den er med gas kabel og kunne godt tænke af få fartpilot i den. Er der nogle der har erfaring med at sætte en i .Og hvor meget skal der købets til den
mvh Troels

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-08-16 03:09

Mangler den et synligt speedometer ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-08-16 05:01

Citat
Mangler den et synligt speedometer ?

Tror ikke jeg ville kunne vende mig til sådan en ting.

https://www.youtube.com/watch?v=iZb7DpJ77aw
https://www.youtube.com/results?search_query=install+cruise+control
http://jariautoudstyr.dk/shop/komplette-saet-3838c1.html
Samt på Ebay

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-08-16 05:02

vende = vænne

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 29-08-16 08:23

Jeg har haft en bil uden fartpilot,ogville gerne have en installeret,men opgav,da det blev alt for dyrt,så vidt jeg husker,vr det ca.7.000,00 kr.Den bil jeg har nu,har det,og jeg bruger den meget på længere ture.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-08-16 10:19

Jeg har haft en hjemmemonteret fartpilot i en bil med gaskabel. Det fungerede fint.
Det var en type, som brugte vacuum til at trække i kablet. en fordeler slange til vacumbremseforstærkeren gjorde det, men husk kontraventilen, så bremsen ikke kan "aflades ved stilstand af motoren.
Jeg tror ikke systemet er på markedet mere, men du kan måske få det brugt.
det kræver lidt snilde at installere det pænt og skjult elektronikdelen i kabinen.