/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad er dette?
Fra : Klaudi
Vist : 453 gange
150 point
Dato : 25-08-16 13:32

Hej, nu bliver jeg lige nødt til at spørge om noget, hvad er dette?

http://peecee.dk/upload/view/461514
http://peecee.dk/upload/view/461515
http://peecee.dk/upload/view/461516
http://peecee.dk/upload/view/461517
http://peecee.dk/upload/view/461518

Jeg gætter på tænder, hest eller ko, de er fundet i strandkanten på fyns østkyst, ved revsøre.

Så må vi jo se om kandu virker så længe at man når at få et svar, får ingen mails,
sider åbner 1-2 gange ud af 10(hvis man er heldig)!
Det kører mildt sagt a' h' til

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 25-08-16 14:15

Det ligner en tand men størelses forholdet er lidt svært! Ude det kommer mig ved så har du mange billeder liggende som ikke kommer dette spørgsmål ved og nogle af dem ville du måske slette!
MV2

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-08-16 14:31

Mange billeder!? Der er da kun 5 links, altså 5 billeder i forskellige vinkler!

Det er en plastic tallerken den ligger på...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-08-16 17:05

For mig er det menneskeskabt, kunne ligne noget fra et kabel?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-08-16 17:29

Ved nærmere eftersyn (og ny skærm) ligner det jo en tand - men vedkommende har haft sorte tænder, måske et dyr fra Afrika

Og kandu er hammer træls.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-08-16 17:30

menneskeskabt......næhh, det er penis fra en hvalunge.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-08-16 17:36

Citat
menneskeskabt......næhh,

Det kan du sagtens grine af, min skærm er lige brændt af og ny gammel sat til, og så kan alt altså godt ligne noget det ikke burde ligne.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 25-08-16 17:39

Så ved jeg ikke hvis billeder det er der ligger, men der er 752 sider med billeder hvis du trykker på vis uploads fanen - så der er mange der har glemt at slettederes billeder!
Nå pyt jeg har ingen billeder på siden!
MV2

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 150 point
Dato : 25-08-16 17:50

En tand (mole) fra en drøvtygger: Hjort ..herunder Elg, Kron-/Rå-/Då osv -dyr, Gazelle ..eller hest/Æsel/Muldyr.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-16 17:52

Hov... Jeg glemte at nævne: Ko, Okse eller Bøffel
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-08-16 18:19

Fandt dette, derfor tror jeg det er fra en hest/ko
http://www.fugleognatur.dk/forum/show_message.asp?page=1&MessageID=357318&ForumID=46

Citat
Så ved jeg ikke hvis billeder det er der ligger, men der er 752 sider med billeder hvis du trykker på vis uploads fanen - så der er mange der har glemt at slettederes billeder!

Det er en side hvor man kan uploade billeder til, så man kan linke til dem. f.eks. her

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-08-16 18:23

Citat
Det kan du sagtens grine af, min skærm er lige brændt af og ny gammel sat til, og så kan alt altså godt ligne noget det ikke burde ligne.

Undskyld, jeg vil da ikke hovere over en mand, der har været udsat for sådan en ulykke.

Selv har jeg haft held i sprøjten i dag: Fik synet min 12 år gamle Astra G. (Samme alder som min pc)
Eneste kritikpunkt: Højre forlygte fejljusteret.......men det er jo også en Opel.

Meget værre er, at jeg selv snart skal synes, og helst godkendes hos lægen.(Kørekort).

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-08-16 20:24

Din ´tand´ ser ældre ud, som om den er på vej til at blive sten, og det sorte er sikker emaljen - eller den har hoppet et par tandbørstninger over.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-08-16 20:47

På billed 3, ligner det jo fire grillpølser.

Hårdhedsgraden ?? Blødt / hårdt ??

M.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-08-16 22:58

Citat
næhh, det er penis fra en hvalunge.

Hmm, muligt da der er 4 kanaler som kunne have været svulmelegemer.
Passer nu ikke helt da en penis er blødt væv..............under unormale omstændigheder ........ og blødt væv forstener ikke.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-08-16 22:58

Citat
Fik synet min 12 år gamle Astra

Håber ikke det var dig der tabte forbro/hjul? aner ikke om linket virker efter hensigten- uden at lpgge ind:
https://drive.google.com/file/d/0B6k4Y6TxqNO1LUdHX3lCVjhFMW8/view?usp=sharing

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-08-16 23:26

Lille oplysning til "modersvilje"

Opload tjenesten virker sådan at man oploader et eller flere billeder og da alle kan gøre det hos www.peecee.dk kommer billederne ind og ligge i een stor bunke. Så det billede som ligger efter eller før er ikke fra "Klaudi" - men fra en anden internetbruger.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 26-08-16 08:58

Citat
Passer nu ikke helt da en penis er blødt væv..............under unormale omstændigheder [Meget forvirret] ........ og blødt væv forstener ikke.

Der er faktisk en del dyr, der har en penis-knogle.

Udover de der er nævnt i linket ved jeg, at bjørne og hvalrosser også har en penis-knogle.

http://denstoredanske.dk/Natur_og_milj%C3%B8/Zoologi/Pattedyr/penisknogle

Godkendelse af svar
Fra : Klaudi

Dato : 26-08-16 17:48

Tak for svaret molokyle.