/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Skoda Octavia 1,8
Fra : BL14
Vist : 234 gange
50 point
Dato : 22-08-16 20:03

Hvordan finder jeg ud hvilken Oktavia jeg har . Om det er ene eller den anden Octavia MK 1 / Octavia MK 2 / Octavia (1Z)

mvh Troels

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-08-16 20:34

Nu har jeg ikke meget erfaringer med nye biler, men...... stel nr. kan fortælle en hel del, hvis man ellers forstår at læse den. Det er ikke så nemt. Der kan også sidde mærkater rundt i motorrummet.

En bekendt havde en Toyota Corolla. Der var tre forskellige typer bremser, i samme årg. samme motorstørrelse m.m. Der fandt vi en type mærke i motorrummet, kan jeg huske.

Men prøv at melde dig ind i en bilklub, her på nettet. Der er masser af dem. Tit kan man få god viden, fra andre medlemmer. Jeg er selv medlenm af http://www.opelpower.dk/ Men det hjælper jo nok ikke dig.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-08-16 21:13

prøv at slå bilen op på thansen eller biltema

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-08-16 21:13
Kommentar
Fra : BL14

Dato : 22-08-16 21:27

Tak det har jeg lige prøvet men det hjalp ikke
mvh

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 22-08-16 21:50
Godkendelse af svar
Fra : BL14

Dato : 23-08-16 15:06

Tak for svaret mig-selv.